Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Із засідання міськвиконкому: Курс розвитку ЦНАПу «Віза» на 2020 рік

Створено: 2019-12-17 16:54:15Оновлено: 2019-12-17 16:59:08

На сьогоднішньому засіданні виконкому міської ради в якості основного заслухано питання «Про переваги реформи адміністративних послуг у органах місцевого самоврядування Кривого Рогу та її завдання на 2020 рік».

 

     За три роки реформи адмінпослуг 1  млн. 200 тисяч разів криворіжці зверталися до офісів послуг органів місцевого самоврядування .

                    

    В форматі «єдиного вікна» за цей час надано:

  • майже 200 тис. документів про реєстрацію місця проживання;
  • більше 55 тис. документів з реєстрації бізнесу;
  • майже 25 тис документів з  реєстрації нерухомості;
  • 30 тис. біометричних паспортів для виїзду за кордон та  5,5 тис. ID-паспортів;
  • 30 тис. документів з питань містобудівної діяльності та землекористування;
  • близько 10 тис. «пакетних» послуг.

          

    Мобільною Візою обслужено понад 20 тис. криворіжців у віддалених селищах, мікрорайонах, лікарнях, на дому та на підприємствах. За 35 маршрутами пройдено майже 14 тис.км.

 

Через сервіси «ВІЗИ ДІДЖИТАЛ» надано понад 8 тис. електронних послуг

  • Реалізуючи завдання міського голови – «Послуги криворіжцям – ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО» - міською радою і виконкомом були запроваджені  чіткі механізми реалізації реформи, а саме:
  • розгалужена мережа офісів послуг (41 офіс по всіх районах міста);
  • широкий «асортимент» послуг, що надаються через Центр «Віза» (300 видів);
  • технічне переобладнання робочих місць та запровадження електронних сервісів (проєкт «ВІЗА ДІДЖИТАЛ» з вебпорталом Центру «Віза» та особистим кабінетом користувача,  двома мобільними додатками: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза», «Електронним архівом»,  «Електронним реєстром Криворізької територіальної громади»);
  • організація зворотнього зв’язку з громадою  через живе спілкування та запроваджені електронні сервіси АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН, ГАРЯЧА ВІЗА (лінія), інше.

Цікавою була інформація про ТОП-10 найпопулярніших адміністративних послуг, і що вони «говорять» про життя Кривого Рогу.

У ході розгляду питання визначено  оцінки реформи адмінпослуг в місті та її пріоритет на 2020 рік. Серед основних напрямів:

-     діджиталізація, особливо – із запровадженням урядового програмного сервісу «Дія»;

-     системний аудит стандартів роботи;

-     підвищення кваліфікації кадрового складу офісів послуг;

-     чітке застосування запобіжників від неправомірних дій або бездіяльності суб’єктів надання адмінпослуг відповідно до вимог Законів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг.

      Міський голова зазначив, що: «Головним пріоритетом роботи офісів послуг органів місцевого самоврядування має бути ЩИРИЙ СЕРВІС криворіжцям, з високою відповідальністю кожного службовця».

     Враховуючи те, що Кривий Ріг серед 10-ти міст України, в яких із січня 2020 року Уряд має реалізувати проєкти комплексної послуги «Е-малятко», Ю.Вілкул закцентував увагу присутніх на засіданні керівників пологових будинків, РАЦСів, відділів ДМС, офісів прописки  на підготовці персоналу та чіткій взаємодії з медиками до набуття ними практичного досвіду з цих питань, бо криворіжці заслуговують на найкращий сервіс!

   Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
0-800-500-459 (безкоштовно)

viza@kr.gov.ua

viza.kr.gov.ua

 

 

 

17 грудня 2019

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради