Із засідання міськвиконкому: Курс розвитку ЦНАПу «Віза» на 2020 рік
Створено: 2019-12-17 16:54:15Оновлено: 2019-12-17 16:59:08
На сьогоднішньому засіданні виконкому міської ради в якості основного заслухано питання «Про переваги реформи адміністративних послуг у органах місцевого самоврядування Кривого Рогу та її завдання на 2020 рік».
За три роки реформи адмінпослуг 1 млн. 200 тисяч разів криворіжці зверталися до офісів послуг органів місцевого самоврядування .
В форматі «єдиного вікна» за цей час надано:
- майже 200 тис. документів про реєстрацію місця проживання;
- більше 55 тис. документів з реєстрації бізнесу;
- майже 25 тис документів з реєстрації нерухомості;
- 30 тис. біометричних паспортів для виїзду за кордон та 5,5 тис. ID-паспортів;
- 30 тис. документів з питань містобудівної діяльності та землекористування;
- близько 10 тис. «пакетних» послуг.
Мобільною Візою обслужено понад 20 тис. криворіжців у віддалених селищах, мікрорайонах, лікарнях, на дому та на підприємствах. За 35 маршрутами пройдено майже 14 тис.км.
Через сервіси «ВІЗИ ДІДЖИТАЛ» надано понад 8 тис. електронних послуг.
- Реалізуючи завдання міського голови – «Послуги криворіжцям – ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО» - міською радою і виконкомом були запроваджені чіткі механізми реалізації реформи, а саме:
- розгалужена мережа офісів послуг (41 офіс по всіх районах міста);
- широкий «асортимент» послуг, що надаються через Центр «Віза» (300 видів);
- технічне переобладнання робочих місць та запровадження електронних сервісів (проєкт «ВІЗА ДІДЖИТАЛ» з вебпорталом Центру «Віза» та особистим кабінетом користувача, двома мобільними додатками: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» та «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза», «Електронним архівом», «Електронним реєстром Криворізької територіальної громади»);
- організація зворотнього зв’язку з громадою через живе спілкування та запроваджені електронні сервіси АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН, ГАРЯЧА ВІЗА (лінія), інше.
Цікавою була інформація про ТОП-10 найпопулярніших адміністративних послуг, і що вони «говорять» про життя Кривого Рогу.
У ході розгляду питання визначено оцінки реформи адмінпослуг в місті та її пріоритет на 2020 рік. Серед основних напрямів:
- діджиталізація, особливо – із запровадженням урядового програмного сервісу «Дія»;
- системний аудит стандартів роботи;
- підвищення кваліфікації кадрового складу офісів послуг;
- чітке застосування запобіжників від неправомірних дій або бездіяльності суб’єктів надання адмінпослуг відповідно до вимог Законів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг.
Міський голова зазначив, що: «Головним пріоритетом роботи офісів послуг органів місцевого самоврядування має бути ЩИРИЙ СЕРВІС криворіжцям, з високою відповідальністю кожного службовця».
Враховуючи те, що Кривий Ріг серед 10-ти міст України, в яких із січня 2020 року Уряд має реалізувати проєкти комплексної послуги «Е-малятко», Ю.Вілкул закцентував увагу присутніх на засіданні керівників пологових будинків, РАЦСів, відділів ДМС, офісів прописки на підготовці персоналу та чіткій взаємодії з медиками до набуття ними практичного досвіду з цих питань, бо криворіжці заслуговують на найкращий сервіс!
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
0-800-500-459 (безкоштовно)
17 грудня 2019