ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ
Створено: 2021-08-17 14:49:31Оновлено: 2021-08-17 14:56:39
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
- Як отримати готовий результат у Центрі «Віза»?
В день надходження результату послуги на зазначений у Вашому зверненні номер телефону направляється SMS-повідомлення про готовність документів. Видача документів здійснюється з понеділка по п’ятницю (а у Головному офісі ще й у суботу) з 8.00 до 15.30 години (перерва з 12.30 до 13.00) за попереднім записом.
Для отримання готового результату, Вам необхідно:
Крок 1. На вебпорталі Центру «Віза» перейти у розділ «Електронна черга» - підрозділ «Попередня реєстрація» за посиланням: http://viza.kr.gov.ua/#/infopages/poperedn_zapys/el_cherga;
Крок 2. В підрозділі «Видача документів» вибрати «Видача Паспортні документи» (для отримання паспорта громадянина України, закордонного паспорта) або «Видача Адміністративні послуги» (для отримання інших готових результатів) в залежності від замовленої Вами послуги;
Крок 3. Обрати місце отримання документів - там де Ви подавали документи на отримання адміністративної послуги. Якщо документи направлялись поштою, необхідно обирати «Центральний офіс»;
Крок 4. В розділі «Додаткова інформація» - ввести код з SMS-повідомлення;
Крок 5. Вибрати дату та час для візиту до Центру «Віза»;
Крок 6. Підтвердити реєстрацію та отримати талон із ПІН-кодом, який продублюється в SMS-повідомленні на вказаний Вами номер.
Крок 7. В обраний Вами час відвідати Центр «Віза», але обов’язково дотримуючись заходів індивідуального захисту, тобто за наявності захисної маски та рукавичок. При собі необхідно мати документи, що посвідчують Вашу особу, а в окремих випадках – завірену належним чином довіреність.
- Що робити, якщо паспорт громадянина України пошкоджено чи зіпсовано?
Паспорт громадянина України – основний документ, який посвідчує особу та громадянство власника, тож його зовнішній вигляд має відповідати загальним вимогам та не повинен містити на своїх сторінках підчисток, потертостей, сторонніх записів, плям в місцях розташування тексту. Якщо ж паспорт має значні пошкодження або неналежний зовнішній вигляд, то визнається недійсним та вимагає заміни.
Для обміну паспорту громадянина України Ви можете звернутись до підрозділу Державної міграційної служби України або Центру «Віза» того району, в якому зареєстровані. Водночас, звертаємо увагу, що під час дії карантину, особа має право звернутися за оформленням нового паспорта незалежно від місця реєстрації місця проживання, тобто за місцем перебування.
Необхідні для обміну документи:
- паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття (за наявності);
- свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу (за наявності);
- документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, роздрукована квитанція з програмного продукту «check» або інформація (код квитанції) про сплату збору в будь-якій формі.
Усі документи подаються в оригіналах.
Терміни та вартість оформлення паспорта складають:
- за звичайною процедурою (не пізніше ніж 20 робочих днів) - 363 грн;
- у терміновому порядку (не пізніше ніж 10 робочих днів) - 489 грн.
ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛОЛІТА КІЙЛО
- Як перевірити інформацію про технічну інвентаризацію у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄЩЕССБ)?
Відповідаємо:
З 1 серпня 2021 року при здійсненні державної реєстрації нерухомості проводиться обов’язкова перевірка інформації про результати проведення технічної інвентаризації у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! У разі подання заявником технічного паспорту на об’єкт нерухомого майна чи об’єкт незавершеного будівництва державним реєстратором прав на нерухоме майно з 01 серпня 2021 року має забезпечуватись перевірка інформації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва про результати проведення технічної інвентаризації. При цьому, законодавством не встановлено будь-яких винятків в залежності від дати проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна чи складання відповідного технічного паспорта – таке офіційне роз’яснення надало Міністерство юстиції України.
Тобто з 01.08.2021 року відомості з технічного паспорту обов’язково мають бути внесені суб’єктами, які проводять технічну інвентаризацію, до ЄДЕССБ. Така «ревізія» дозволить перевірити дійсність технічних паспортів, убезпечившись від шахрайських дій з нерухомістю.
До запровадження електронної інформаційної взаємодії між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва, перевірка відповідних відомостей про проведену технічну інвентаризацію об’єкта нерухомого майна проводиться за допомогою порталу електронної системи за посиланням https://e-construction.gov.ua/proj_inv
- Як замовити послугу «єМАЛЯТКО»?
- Які зміни відбулися у формах заяв у сфері реєстрації бізнесу?
З 11 липня 2021 року почали діяти наступні оновлені форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
- форма 2 «Заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади)»;
- форма 4 «Заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування» (дана заява стосується виключно громадських формувань);
- форма 6 «Заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи» (дану заяву необхідно буде подавати з 2022 року);
- форма 5 «Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи».
Дані зміни сприятимуть належному відображенню відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Ознайомитися із оновленими формами заяв можна за посиланням https://inlnk.ru/r3OvZ .
17 серпня 2021