Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Гаряча» лінія Центру «Віза»: з чим звертаються під час воєнного стану

Створено: 2023-07-17 14:52:21Оновлено: 2023-07-17 14:54:30

«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») створена для консультування замовників послуг та не припиняла своєї роботи ні в період пандемії, ні під час воєнного стану. Всі дзвінки на номер 0-800-500-459 – БЕЗКОШТОВНІ. Оператори постійно уважно аналізують тематику звернень та проводять роз’яснення з актуальних питань, інформація щодо яких розміщується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.

Під час воєнного стану кількість дзвінків, що надходять на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії») значно зросла. Так, з початку року операторами вже опрацьовано 10200 вхідних дзвінків.

На першому місці за кількістю звернень - паспортні питання. Тож, вкотре надаємо роз’яснення.

Для оформлення паспортів громадянина України у формі ID – картки та для виїзду за кордон можна звертатися як до територіальних підрозділів Державної міграційної служби у м. Кривому Розі (працюють з вівторка по п’ятницю з 8.00 до 17.00, у суботу з 8.00 до 15.45), так і до паспортних офісів Центру «Віза» («Центр Дії»). 

На сьогодні паспортні офіси Центру «Віза» («Центр Дії») приймають замовників послуг у всіх підрозділах, окрім Інгулецького, Гірників, 19.

Звертаємо увагу, що оформити або обміняти біометричний паспорт громадянина України можна незалежно від зареєстрованого місця проживання.

Нагадуємо, що у нас Ви можете одночасно оформити ID-картку та закордонний паспорт, якщо:

  • оформлюєте ID-карту вперше в 14 років;
  • паспорт втрачено або викрадено;
  • паспорт підлягає обміну (зміна ПІБ, закінчення терміну дії тощо).

Також інформуємо про те, що на сьогоднішній день існують проблеми з доставкою надрукованих паспортів до працюючих територіальних органів та підрозділів ДМС і, відповідно, з дотриманням встановлених законодавством строків оформлення документів. Також, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб» на час воєнного стану в Україні зупинено строки надання адміністративних послуг суб'єктами їх надання.

На другому місці за кількістю звернень - питання щодо реєстрації місця проживання та отримання витягу про реєстрацію місця проживання.

Для отримання вищезазначених послуг звертайтесь до відділів реєстрації місця проживання фізичних осіб управління з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради, розташованих за адресами:

  • Тернівський район: вул. Короленка, 1А, каб. 127;
  • Покровський район: вул. Шурупова, 2, каб. 114, 115, 116, 117;
  • Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32, каб. 112;
  • Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 14;
  • Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 44;
  • Металургійний район: вул. Галатова, 2;
  • Інгулецький район: пр-т Південний, 1; вул. Гірників, 19.

Також з однією з найзатребуваніших послуг, за якою звертаються криворіжці до Центру «Віза» (Центр «Дії»), є послуга щодо отримання архівних довідок соціально-правового характеру та копій документів, які надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради.

Якщо підприємство реорганізоване, необхідно звертатись до правонаступника. А, якщо підприємство ліквідовано – тоді за отриманням даної послуги можливо звернутися, як до Головного офісу Центру «Віза» («Центр Дії»), так і до його територіальних підрозділів

Для отримання довідки необхідно надати наступний пакет документів:

  • заяву встановленого зразка;
  • документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою особою);
  • копію трудової книжки (щодо документів, що стосуються трудової діяльності особи), крім поновлення трудової книжки у разі її втрати.

Зауважуємо, що в архівному відділі виконкому зберігаються дані щодо ліквідованих підприємств, установ та організацій, які діяли (зареєстровані) в м. Кривий Ріг.

Порядок і спосіб подання документів, необхідних для отримання послуги.

Заява та пакет документів подаються в Центр особисто суб’єктом звернення (його уповноваженою особою за довіреністю) або в електронній формі через електронний кабінет на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради.

Послуга надається безоплатно. Строк надання публічної послуги – до 30 календарних днів.

Детальніше ознайомитись з умовам отримання архівних довідок можна завітавши на вебпортал Центру «Віза» («Центр Дії»), розділ Послуги/Архівні послуги, де розміщено бланки заяв, зразки їх заповнення, інформаційні картки з вичерпним

Звертаємо увагу, що прийом замовників послуг здійснюється лише за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ до електронної черги (за посиланням - https://cutt.ly/LGGucwq).

Важливо! Якщо Ви не можете додзвонитися на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії»), є можливість звернутися до Контакт-Центру виконкому Криворізької міської ради за телефонами 15-20 (з мобільного оператора «Київстар») та (056) 499-15-20 (з інших мобільних операторів).

 

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected],

https://viza.kr.gov.ua/

17 липня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради