Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

Створено: 2021-05-17 14:45:29Оновлено: 2021-05-17 14:47:00

Шановні мешканці міста! Ось вже 9 місяців, як у Кривому Розі працює електронний сервіс Контакт-центр виконкому міської ради. Це зручний спосіб безпосередньо розповісти про проблеми нашого міста та допомогти зробити його кращим!  

 ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

 ПОМІТИЛИ  ПРОБЛЕМУ?  Не лишайтеся осторонь! Перший крок до вирішення проблеми — це  її визнання.

 

СТВОРІТЬ  ЗАЯВКУ! Можна зателефонувати, написати на сайт або у мобільний додаток:

-         1520 для абонентів Київстар

-         (056)499-1520 – для всіх інших операторів

-         на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/

-         мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривого Рогу».

Задля зручності можна сфотографувати місце проблеми  і завантажити зображення на сайт.

СЛІДКУЙТЕ ЗА ВИКОНАННЯМ!

І найприємніший момент - спостерігати за тим, як завдяки саме ВАМ наше місто змінюється на краще.

 

ПРО ЩО МОЖНА ПОВІДОМИТИ?

-         Житлово-комунальне господарство (послуги мешканцям будинків надавачами житлово-комунальних послуг)

-         Благоустрій (стан скверів, парків, дитячих майданчиків, реклама, встановлення дорожніх знаків, світлофорів, засобів примусового зниження швидкості, поводження з безпритульними тваринами тощо)

-         Зовнішнє освітлення

-         Комунікаційні колодязі

-         Дороги (ремонти, будівництво, прибирання)

-         Транспорт та зв'язок (робота громадського транспорту, поштових відділень,  порушення графіків руху громадського транспорту, створення нових зупинок тощо)

-         Соціальна політика (призначення та отримання соціальних допомог, субсидій, питання працевлаштування, оформлення карток криворіжця, призначення соціального працівника тощо)

-         Охорона здоров’я (діяльність медичних закладів різних ланок, укладення декларацій, забезпечення безкоштовними ліками, робота аптек тощо)

-         Екологія

-         Енергоменеджмент та енергозберігаючі технології

-         Землекористування та містобудівна діяльність

-         Комунальна власність

-         ОСББ, ЖБК

-         Освіта

-         Питання культури

-         Сім’я, молодь, спорт, питання опіки

-         Питання підприємницької діяльності

-         Правопорядок

-         Реєстрація

-         Будівництво

-         Інші питання (фінанси, адміністративні послуги, технічна підтримка Контакт-центру, безпека життєдіяльності,  питання архівного відділу, подяки тощо)

Цікаві факти про Контакт-центр:

-         За період роботи до Контакт-центру 1520 надійшло понад 26 000 заявок, з них опрацьовані понад 24 000, інші – у роботі. За телефоном надійшло 79,7% заявок, 20,3% - через портал та мобільний додаток. Операторами надано понад 10 000 консультацій.

-         У сервіс інтегровано 130 виконавців. Але підприємства ДТЕК та ТОВ «Центробуд» не співпрацюють з Контакт-центром.

-         Переглянули сайт у поточному році вже понад 240 000 разів.

-         ТОП-5 запитань від мешканців: послуги мешканцям будинків (49,1%);  соціальна політика (7,9%); благоустрій (6,8%); охорона здоров'я (5,9%); дороги (5,7%).

-         Найактивніше звертаються у Контакт-центр мешканці Металургійного, Саксаганського та Тернівського районів.

-         Запроваджені онлайн-прийоми керівниками районних у місті рад, комунальних підприємств та структурних підрозділів виконкому міської ради. Це дає змогу криворіжцям  отримати фахові відповіді безпосредньо під час прийому.

 

ДЯКУЄМО, ЩО ЗВЕРТАЄТЕСЯ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ ТА ЗМІНЮЄТЕ НАШЕ МІСТО НА КРАЩЕ!

17 травня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради