ОНЛАЙН – ПРИЙМАЛЬНІ НА ПЛАТФОРМІ 1520!
Створено: 2021-05-17 15:47:28Оновлено: 2021-05-17 15:49:29
Сьогодні у Контакт-центрі 1520 на запитання криворіжців відповідав директор комунального підприємства «Кривбасводоканал» СЕРГІЙ МАРКОВ.
Серед кількадесят запитань мешканці частіше зверталися щодо корегування нарахувань за холодну воду у разі несвоєчасної передачі показань лічильника, або ж за відсутності хазяїв вдома тривалий час. Якщо повірка лічильника не прострочена, наступні показники слід унести в останній календарний день місяця, - система виконає перерахунок автоматично. Завжди за консультацією можна звернутися телефоном (067) 659 15 75, або (056) 499 15 75 до спеціалістів Кол-центру «Кривбасводоканалу».
Ставили запитання й стосовно благоустрою. Криворіжців цікавило, наприклад, чому після ремонтів не відразу ж проводять асфальтування. Директор розповів, що протягом певного часу ґрунт має «просісти», щоб новий асфальт не руйнувався після першого ж дощу. Усі місця після ремонтів, які потребують благоустрою, тримають на контролі й будуть приведені до ладу в порядку черги.
Керівник комунального підприємства отримав і вдячні відгуки про роботу своїх підлеглих. Зокрема, мешканців міста приємно вразили нові технології у прокладанні комунікацій, - наприклад, ексклюзивний ремонт колектора за допомогою найсучаснішої гнучкої поліетиленової труби в центрі Кривого Рогу; прокладання трубопроводу на вулиці Радієвського методом горизонтально-направленого буріння; виконання масштабних ремонтів, які поліпшили водопостачання цілих районів.
Серед дзвінків – і вдячність за терпіння, коли жителі мало не щодня змушені викликати аварійну бригаду для прочищення каналізації. Були й публічні прохання до сусідів - євроінтеграцію починати із самих себе шляхом підвищення рівня культури користування «міськими зручностями».
Усі озвучені криворіжцями проблемні питання вже опрацьовуються фахівцями підприємства.
Дякуємо, що користуєтесь можливостями Контакт-центру,
бо ми працюємо для ВАС!
17 травня 2021