ЯК ОТРИМАТИ ДУБЛІКАТ СВІДОЦТВА ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ У РАЗІ ЙОГО ВТРАТИ АБО ЗІПСУВАННЯ? РОЗ’ЯСНЮЄ ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»)
Створено: 2025-04-17 16:07:12Оновлено: 2025-04-17 16:09:53
Війна, що триває в Україні, принесла багато викликів для громадян, зокрема втрату або зіпсування правовстановлюючих документів.
Втрата свідоцтва про право власності – не привід панікувати.
У такій ситуації власник приватизованого житла звертається до Центру «Віза» («Центр Дії») або його територіальних підрозділів з пакетом документів, в який входять:
- заява власника/співвласників, спадкоємця/спадкоємців (у разі оформлення спадщини) встановленого зразка;
- запит нотаріуса на видачу дубліката (для оформлення спадщини);
- повідомлення в друкованих засобах масової інформації про недійсність раніше виданого свідоцтва;
- непридатне для користування свідоцтво (якщо видача дубліката проводиться у зв’язку з пошкодженням оригіналу свідоцтва про право власності на об’єкт нерухомого майна);
- копії документів, що посвідчують особу всіх членів сім’ї (паспорт, свідоцтво про народження дитини);
- копія свідоцтва про смерть власника/співвласника;
- документи, що підтверджують повноваження законних представників та представників, які діють на підставі довіреності;
- копія технічного паспорта на квартиру, жиле приміщення у гуртожитку (виготовляється юридичною особою чи фізичною особою-підприємцем, що має сертифікат на проведення робіт з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна);
- копія правоустановчих документів на об’єкт нерухомого майна, засвідчена КП ДОР «Криворізьке бюро технічної інвентаризації» (для документів, виданих до 2003 року).
У разі втрати, пошкодження чи зіпсування документа, що посвідчує набуття права, реєстрацію яких було проведено до 01.01.2013, за бажанням заявника державна реєстрація такого права може бути проведена (з обов’язковим зазначенням у Державому реєстрі речових прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа) на підставі:
- відомостей Реєстру прав власності на нерухоме майно, який є архівною складовою частиною Державного реєстру речових прав;
- відомостей про відповідну реєстрацію з паперових носіїв інформації (реєстрові книги, реєстраційні справи), ведення яких здійснювали БТІ.
Послуга відновлення свідоцтва на право власності абсолютно безкоштовна та займає до 30-ти календарних днів.
Під час воєнного стану в Україні, прийом замовників послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється виключно за попереднім записом. Зареєструватись на прийом можна за допомогою вебпорталу Центру «Віза» в розділі «Попередня реєстрація» - «Запис на прийом» або перейти в «Мій кабінет», мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза», чат-боту в месенджерах Viber та Telegram, або за швидким посиланням, скориставшись QR-кодами:
Позачергово в Центрі «Віза» («Центр Дії») обслуговуються заявники пільгових категорій, визначених законодавством, Захисники, Захисниці України та члени їх родин.
Центр «Віза» («Центр Дії») – #Разом до Перемоги!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії»):
e-mail: [email protected],
https://viza.kr.gov.ua/
17 квітня 2025