Важлива інформація! Прийнято Закон про впровадження електронних трудових книжок
Створено: 2021-03-17 15:56:05Оновлено: 2021-03-17 15:56:50
(Коментує департамент соціальної політики виконкому міської ради)
Верховною Радою прийнято Закон щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.
Законом передбачається:
1. Протягом п’ятирічного перехідного періоду застосовування як паперової так і електронної форми обліку трудової діяльності працівника.
2. Внесення відомостей про трудову діяльність до Державного реєстру через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих або оцифрованих копій, передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо), здійснюється працівником і роботодавцем із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
3. Після внесення відомостей про трудову діяльність працівника до Державного реєстру, роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки. При цьому також передбачено обов’язок роботодавця вносити на вимогу працівника до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
4. Запровадження можливості автоматичного призначення пенсії (без особистого звернення особи) зі збереженням за особою права відстрочення виходу на пенсію.
Призначення пенсії за віком здійснюватиметься автоматично у разі набуття застрахованою особою права на призначення пенсії за віком при досягненні пенсійного віку, якщо до досягнення пенсійного віку особа не повідомила про бажання одержувати пенсію з більш пізнього віку.
У разі відсутності в системі персоніфікованого обліку даних про необхідний страховий стаж орган Пенсійного фонду інформує застраховану особу, у тому числі через її особистий електронний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду про відсутність таких відомостей та необхідність їх подання (за наявності).
Слід зазначити, що оригінал паперової трудової передається на зберігання працівнику як офіційний документ.
Докладніше можливо дізнатися безпосередньо в органах Пенсійного фонду України.
Координати відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управлінь обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у м. Кривому Розі, куди можна звернутися з питань пенсійного забезпечення:
№ п/п |
Район |
Адреса розташування відділу |
Контактні телефони |
1 |
Довгинцівський |
вул. Ярослава Мудрого, 85а |
0564-94-71-51 |
2 |
Інгулецький |
пр. Південний,1 |
0564-94-71-47 098-569-47-16 |
3 |
Металургійний |
вул. Степана Тільги, 20 |
068-891-88-80 |
4 |
Покровський |
вул. Ватутіна, 37в |
067-626-24-52 |
5 |
Тернівський |
вул. С. Колачевського,133 |
067-626-24-53 |
6 |
Саксаганський |
вул. Покровська, 17а |
067-501-85-97 |
7 |
Центрально-Міський |
вул. П.Калнишевського,1а |
067-501-82-93 |
17 березня 2021