Контакт-центр 1520
Створено: 2025-01-17 16:09:50Оновлено: 2025-01-17 16:16:05
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На цьому тижні у заплановані дати відбулося 4 онлайн-прийоми.
Мешканці міста найбільше цікавилися питаннями отримання якісних послуг з обслуговування багатоквартирних будинків: ремонтів покрівель та внутрішньобудинкових мереж водопостачання і опалення. Також були питання щодо:
- ліквідацій поривів на зовнішніх мережах водопостачання та поліпшення тиску води у мережі;
- встановлення автономного опалення.
При спілкуванні з посадовицею мешканці підіймали теми:
- проведення ремонтів на зовнішніх та внутрішньобудинкових мережах теплопостачання, налагодження параметрів теплоносія;
- паркування на прибудинкових територіях;
- знесення аварійних дерев на загальних територіях району.
Більша кількість питань від мешканців Металургійного району стосувалася створених незручностей від діяльності суб’єктів підприємницької діяльності. Крім цього, ще запитували про:
- взаємодію з керуючими компаніями та ОСББ щодо обслуговування будинків;
- встановлення нових вікон на сходових клітинах у будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок військових дій.
Державний службовець консультував бажаючих з питань:
- процесу оформлення субсидії;
- умов нарахування та перерахунку пенсії;
- графіків роботи відділень ПФУ у місті тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 27 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
17 січня 2025