ХТО НЕ ХОЧЕ РЕАГУВАТИ ЯКІСНО НА ЗАЯВКИ МЕШКАНЦІВ?
Створено: 2020-10-16 13:10:58Оновлено: 2020-10-16 13:11:45
«Контакт-центр м. Кривий Ріг» (1520) проєкт, метою якого є забезпечення єдиного, доступного і простого для мешканців механізму заявок і «викликів» про проблеми, які виникають у різних життєвих ситуаціях. Криворіжці швидко опанували новий сервіс і наполягають на швидкому реагуванні виконавців послуг на свої заявки.
За період роботи Центру операторами прийнято 4220 заявок, у тому числі майже кожну п’яту заявку оформлено криворіжцями через свої персональні електронні кабінети.
На сьогодні, за регламентом, оброблено 66% (або 2776) заявок.
Нас і мешканців занепокоює стан розгляду заявок такими виконавцями, як:
1 |
ТОВ «УЮТ -2011» Сільвестров В.Ю.
|
68% заявок не розглянуто та лише 5% реальних справ |
2 |
ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР» Цопа Л.А. |
16% та 16% відповідно |
3 |
ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» Мельнікова А.М. |
9% та 13% відповідно |
4 |
ТОВ «ЕКОСПЕЦТРАНС» Ліщук Л.С |
9% та 17-% відповідно |
5 |
ТОВ «КРИВОРІЖГАЗ» Пономаренко А.О. |
10% та 22% відповідно |
6 |
ТОВ «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» Савчук П.К. |
7% та 11% відповідно |
Розуміючи, що Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) – не є комунальними підприємствами, які засновані міською радою та підзвітні виконкому міської ради, у тому числі з питань надання послуг населенню, міський голова Юрій Вілкул на селекторній нараді звернув увагу керівників, особливо в цей час - початку опалювального періоду в місті, на недопущення тяганини у розгляді заявок мешканців. «Ми працюємо і маємо працювати для криворіжців. Це наше головне завдання»,- сказав Юрій Вілкул.
Контакт-центр 1520 і мешканці міста чекають оперативного реагування на кожну заявку мешканців.
16 жовтня 2020