Щодо результатів анкетування
Щодо результатів анкетування
У вересні-жовтні 2013 року відділом дозвільно-погоджувальних процедур виконкому міської ради проведено дослідження щодо очікувань мешканців Кривого Рогу від отриманих адміністративних, муніципальних послуг у центрі надання адміністративних послуг «Муніципального центру послуг м. Кривого Рогу», участь у якому взяли 544 респонденти, 97% опитаних висловили позитивну думку щодо якості отриманих послуг. Учасники анкетування відзначили найвищими балами такі аспекти наданих послуг у муніципальному центрі послуг м. Кривого Рогу:
- організація роботи з прийому відвідувачів (86,95% респондентів)
- інформаційне забезпечення, доступність інтернет-сторінки, електронної пошти (90% респондентів)
- зручність супутніх послуг (86,4% респондентів).