Актуально! Електронна трудова книжка в дії
Створено: 2021-06-16 15:07:08Оновлено: 2021-06-16 15:09:26
З 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України, який запроваджує облік трудової діяльності працівника в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загально-обов’язкового державного соціального страхування.
Це зручно!
Новий сервіс значно спростить доступ до інформації про набутий стаж працівників для призначення пенсійних та страхових виплат, а також запобігає можливим ризикам і негативним наслідкам втрати трудової книжки, її фізичного пошкодження, фальсифікації та внесення недостовірних відомостей до цього документа.
Для того, щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Відтепер працівникам не потрібно збирати купу довідок для підтвердження трудового стажу, якщо втратили книжку, а пенсії і соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично без зайвої бюрократії.
Це дозволить кожному у кілька кліків за допомогою електронного підпису отримати виписку в електронному кабінеті Пенсійного фонду і не боятися втратити трудову книжку. Працівники будуть впевнені, що відомості завжди надійно захищені, а недобросовісний роботодавець їх не викривить.
Відомості про трудову діяльність працівника подаються через вебпортал або роботодавцем, або особисто працівником у вигляді сканованих копій сторінок паперової трудової книжки з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Здійснити подання скан-копій можна у розділі “Комунікації з ПФУ” за допомогою сервісу “Надання скан-копій трудової книжки”.
Коли настане час оформити пенсійні виплати - це буде легко і без клопоту щодо збору підтверджуючих документів - всі дані вже знатиме Пенсійний фонд.
Перехідна «п’ятирічка»
Нормами Закону передбачений п’ятирічний перехідний період для включення до Реєстру застрахованих осіб відомостей з паперових трудових книжок. Протягом цього періоду застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так й електронна форма уже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність працівника.
Координати відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управлінь обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області у м.Кривому Розі, куди можна звернутися з питань пенсійного забезпечення:
№ п/п |
Район |
Адреса розташування відділу |
Контактні телефони |
1 |
Довгинцівський |
вул. Ярослава Мудрого, 85а |
0564-94-71-51 |
2 |
Інгулецький |
пр. Південний,1 |
0564-94-71-47 098-569-47-16 |
3 |
Металургійний |
вул. Степана Тільги, 20 |
068-891-88-80 |
4 |
Покровський |
вул. Ватутіна, 37в |
067-626-24-52 |
5 |
Тернівський |
вул. С. Колачевського,133 |
067-626-24-53 |
6 |
Саксаганський |
вул. Покровська, 17а |
056-440-28-03 |
7 |
Центрально-Міський |
вул. П.Калнишевського,1а |
067-501-82-93 |
Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові допомагати.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою: e-mail:upszn@kr.gov.ua
Телефон «гарячої лінії» 097 027 26 24
16 червня 2021