Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ У ПРЯМОМУ ЕФІРІ 1520

Створено: 2021-04-16 14:49:44Оновлено: 2021-04-16 14:57:45

Відбулися анонсовані цього тижня  прямі ефіри у Контакт-центрі 1520. Наші фахівці вкотре відповіли на хвилюючі питання криворіжців.  Пропонуємо ознайомитись з відповідями на ці питання, будемо раді якщо наша інформація стане Вам у нагоді.

            12 квітня 2021 року у Контакт-центрі 1520 онлайн-консультацію надавала начальник управління з питань реєстрації виконкому міської ради ТАМАРА ЗАКЛЕЦЬКА. Питали про таке.

  • Ø Як «виписати» з житла колишніх власників?

          Зняття з реєстрації місця проживання здійснюється, зокрема, на підставі документів, які свідчать про припинення підстав на право користування житловим приміщенням.

         До таких документів відносяться документи, які свідчать про:

  • ·  закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення;
  • · відчуження житла та інші визначені законодавством документи.

        Для зняття з реєстрації місця проживання осіб, зареєстрованих у квартирі (будинку), новому власнику необхідно надати до відповідного «офісу прописки» наступний пакет документів:

  • заяву про зняття з реєстрації осіб, місце проживання яких зареєстроване за адресою такого житла (оформляється за місцем звернення);
  • квитанцію про сплату адміністративного збору;
  • документи, що посвідчують особу власника та його право власності на житло;
  • документи, що підтверджують повноваження особи як представника (у разі звернення представника власника);
  • документи, що свідчать про відчуження житла.
  • Ø Які послуги можна отримати на порталі Дія у сфері бізнесу?

На порталі «Дія» (https://diia.gov.ua/) можна отримати такі послуги:

  • з державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту;
  • перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
  • державна реєстрація фізичної особи підприємцем;
  • державна реєстрація  змін до відомостей про фізичну особу-підприємця;
  • державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем.
  • Чи мають право співвласники багатоповерхових будівель отримувати інформацію щодо інших власників?

Так. Дана інформація надається безкоштовно.

Інформація з Державного реєстру прав  надається за заявою співвласника у формі інформаційної довідки та містить актуальні на дату та час її надання відомості про речові права на житло, зареєстровані починаючи з 2003 року.

Для того, щоб отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо багатоквартирного будинку, власнику квартири чи нежитлового  приміщення у цьому будинку слід звернутися до Центру надання адміністративних послуг «Віза» або управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради.

           З директором департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛОЮ ЗЕЛЕНСЬКОЮ  обговорювалися наступні  питання.

  • Який термін дії паспорта громадянина України у формі ID-картки?

            Особам віком від 14 до 18 років паспорта України у формі картки видаються зі строком дії 4 роки.

Особам, яким виповнилося 18 років, паспорт громадянина України у формі картки видається зі строком дії 10 років. Термін дії  зазначено на лицьовому боці паспорта. Якщо термін дії паспорта у формі ID-картки спливає, то він підлягає обміну.

Документи для обміну ID-картки можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії.                  

  • Для обміну подаються оригінали наступних документів:

-         паспорт, що підлягає обміну;

-         свідоцтво про шлюб/розлучення (за наявності);

-         квитанція про сплату адміністративного збору.

  • Вартість залежить від терміну оформлення:

-         за звичайною процедурою (не пізніше ніж  через 20 робочих днів) - 363 грн;

-         у терміновому порядку (не пізніше ніж через 10 робочих днів) - 489 грн.

Документи для обміну паспорта у формі ID-картки можуть подаватися заявником до будь-якого територіального підрозділу ДМС або ЦНАП незалежно від місця реєстрації.

  • Які документи необхідно надати для обміну посвідчення водія?

     Надаються наступні документи:

-        посвідчення водія, що обмінюється;

-        паспорт громадянина України;

-        копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, а у разі відсутності, в силу релігійних переконань - паспорт з відміткою про це;

-        документи, що підтверджують зміну персональних данних особи, якщо такі відбулися;

-        медична довідка встановленого зразка, дійсна на дату подання документів;

-        платіжний документ (квитанцію), який засвідчує оплату бланкової продукції.

Вартість виготовлення посвідчення водія – 219 грн. (без послуг банку).

  • Які послуги у Центрі «Віза» можна отримати комплексно, одним пакетом?

Усього через Центр надається 9 «пакетних» послуг за такими життєвими ситуаціями: «Народження дитини»,  «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Втрата близької людини», «Розміщення зовнішньої реклами», «Втрата документів», «Зміна імені», «Оформлення документів спадкоємця», «Зміна місця проживання», «Переведення садового будинку у житловий».

Крім того, у 2020 році Кривий Ріг одним з перших міст в Україні долучився до надання загальнодержавних комплексних електронних послуг: «єМалятко» (9 в 1) та «ID-14» (2 в 1) – оформлення першого паспорта громадянина України та отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) одночасно за однією заявою.

Директор департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради ТЕТЯНА КРІПАК  проінформувала мешканців про особливості:

  • Закінчення 2020/2021 навчального року.

            2020/2021 навчальний рік проходив в умовах карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території міста, спричиненої коронавірусною інфекцією. Протягом всього року здійснювався моніторинг рівня захворюваності серед педагогів, учнів та технічного персоналу.

            І семестр пройшов більш менш спокійно і контрольовано, вчасно виявлялися випадки, окремо локалізувалися спалахи захворюваності, контакті особи відправлялися на самоізоляцію. Відпрацювали 16 навчальних тижнів.

            ІІ семестр розпочався в умовах загальнонаціонального двохтижневого локдауну, а потім був період очного навчання. З 29 березня (після весняних канікул) у зв’язку з переходом території міста у «помаранчеву зону» освітній процес у закладах загальної середньої освіти переведено у дистанційний режим. Відпрацюємо 19 навчальних тижнів. Таким чином, навчальний рік триватиме 35 тижнів академічних занять, як це і передбачено нормативними документами.

            Ситуація, що склалася сьогодні, змушує нас продовжувати приділяти посилену увагу протиепідемічним заходам і неухильно дотримуватися принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

            Тому рекомендуємо закладам освіти в межах організаційної автономії гнучко підходити до питання завершення навчального року, 28 травня організувати проведення свята «Останнього Дзвоника» в дистанційному форматі. Досвід такого формату є з минулого року.

  • Організації та проведення випускних вечорів у 2021 році.

            Ураховуючи сьогоднішню епідситуацію, питання проведення традиційних випускних вечорів з пишними урочистостями, станом на сьогодні, не розглядається.

  • Видачі документів про освіту у 2021 році.

            Після завершення навчання за освітньою програмою відповідного рівня повної загальної середньої освіти на підставі результатів річного оцінювання і ДПА учні отримують такі документи:

  • свідоцтво про початкову освіту – випускникам 4-х класів;
  • свідоцтво про базову середню освіту – випускникам 9-х класів;
    • свідоцтво про повну загальну середню освіту – випускникам 11-х класів.

            Ст.18 Закону України «Про повну загальну середню освіту» передбачено, що документи про освіту видаються закладами загальної середньої освіти.

            Враховуючи, що учні 4-х та 9-х класів наказом МОН України звільнені від ДПА, то заклади можуть скласти графік видачі документів, розвести у часі окремі паралелі класів і організувати індивідуальну або групову видачу документів.

 

Дякуємо криворіжцям за питання!

Сподіваємося, що консультації були для ВАС корисними!

16 квітня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради