ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ РЕЄСТРАЦІЙНИХ СПРАВ ЗАРЕЄСТРОВАНОЇ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ – ШЛЯХ ДО ШВИДКОЇ ТА ДОСКОНАЛОЇ РОБОТИ ПО ЇХ ЗБЕРЕЖЕННЮ
Разом з повноваженнями щодо реєстрації нерухомості та бізнесу на зберігання від Криворізького управління юстиції до виконкому Криворізької міської ради було передано майже 135 тисяч реєстраційних справ. Щоденно до управління з питань реєстрації надходить надвелика кількість документів від інших суб’єктів реєстрації. І наразі їх – майже 213 тисяч! Тому у 2017 році за кошти міського бюджету було придбано, як механізм нових технічних муніципальних послуг, та встановлено в управлінні програмне забезпечення – Електронний архів, з яким слідкувати за станом реєстраційних справ стало не тільки набагато легше, але й ефективніше.
Робота з наповнення Електронного архіву триває і сьогодні, адже в управлінні з питань реєстрації Криворізького міськвиконкому переконані, що створення комфортних умов для отримання доступних, якісних послуг вже неможливо без впровадження нових технологій муніципального менеджменту, у тому числі електронних.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
16 квітня 2019