Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

«Гаряча» лінія Центру «Віза»: з чим звертаються під час воєнного стану

Створено: 2023-01-16 13:31:42Оновлено: 2023-01-16 13:35:01

«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») створена для консультування замовників послуг та не припиняла своєї роботи ні в період пандемії, ні під час воєнного стану. Всі дзвінки на номер 0-800-500-459 – БЕЗКОШТОВНІ. Оператори постійно уважно аналізують тематику звернень та проводять роз’яснення з актуальних питань, інформація щодо яких розміщується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.

Під час воєнного стану кількість дзвінків, що надходять на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії») значно зросла. Так, за 2 тижні поточного року операторами вже опрацьовано 712 вхідних дзвінків.

На першому місці за кількістю звернень, звичайно ж, паспортні питання – 31%.

Другими за запитуваністю є питання щодо реєстрації місця проживання – 21%.

Значна частина дзвінків стосується актуальної під час воєнного стану соціальної урядової програми «Прихисток». Крім того, серед дзвінків є і такі , що не стосуються компетенції Центра, але оператори не залишають без уваги і такі дзвінки.

Важливо! На сьогодні можливі тимчасові збої у роботі «Гарячої» лінії у зв’язку з відсутністю енергопостачання. Тому, якщо Ви не можете додзвонитися на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії»), є можливість звернутися до Контакт-Центру виконкому Криворізької міської ради за телефонами 15-20 (з мобільного оператора «Київстар») та (056) 499-15-20 (з інших мобільних операторів).

  

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
e-mail: 
[email protected],

https://viza.kr.gov.ua/

 

16 січня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради