ОНЛАЙН КОНСУЛЬТУВАННЯ У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520: «ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ВИКОНКОМУ.
Створено: 2021-01-16 11:27:36Оновлено: 2021-01-16 12:11:02
Як ми анонсували раніше, на цьому тижні криворіжці мали можливість спілкуватися у Контакт-центрі 1520 у прямому ефірі з керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради.
Ураховуючи певні обмеження в умовах локдауну та карантину онлайн- консультації мають певну перевагу для отримання своєчасно криворіжцями інформації в телефонному режимі.
З питань організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти консультувала заступник директора департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяна Басова.
- Чи є зміни у правилах щодо прибирання школи учнями?
За старими правилами учні 2-4 класів могли брати участь у прибиранні території школи, а учні 5-12 класів – у генеральному та щодобовому поточному прибиранні ділянки (підмітати, очищувати від снігу, саджати дерева).
У новому регламенті ж цей дозвіл зник, є лише правило: під час самообслуговування учні повинні тримати власне робоче місце в чистоті, прибирати за собою сміття. Робота із самообслуговування має проводитися за участю педагогічних та/або медичних працівників і не перевищувати 1 годину на тиждень.
Також учням 5-11(12) класів дозволяється поливати рослини та робити вологе прибирання без миючих і дезінфікуючих засобів, поверхонь навчальних приміщень (крім вікон та підлоги). Учням забороняється виконувати небезпечні для їхнього життя та здоров’я роботи, зокрема, ті через які вони можуть заразитися інфекційними хворобами.
- Поясніть, що змінилося в питаннях харчування учнів?
Встановлено вимоги до харчових продуктів та готових страв, що можуть пропонувати дітям. Передбачено низку обмежень за вмістом солі, цукру та жиру з урахуванням сучасних тенденцій щодо здорового харчування та рекомендації ВООЗ.
Визначено Перелік продуктів харчування, які забороняється продавати у шкільних буфетах та шкільних автоматах (чіпси, сухарики, попкорн, ковбаси, сосиски, копчену і солону рибу, деякі солодощі та ін.).
Заборонено реалізацію газованих та енергетичних напоїв, кави та кавових напоїв.
Встановлено групи харчових продуктів, які повинні бути в щоденному шкільному раціоні учнів (злакові, овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти).
Визначаються основні групи продуктів, які обов’язково мають бути у раціоні дитини та вимоги до цих продуктів. Приміром, при наймі, раз на тиждень для учнів має готуватися риба, а фрукти та ягоди подаються без додавання цукру та підсолоджувачів.
Для дітей, що мають особливі дієтичні потреби, наприклад, алергія, має організовуватися окреме харчування. Для цього батьки дитини подають до школи медичну довідку від сімейного лікаря чи педіатра. У довідці встановлюється діагноз та зазначається особливість дієтичної потреби учня.
Начальник управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Тамара Заклецька прокоментувала наступні запитання:
Чи можуть батьки самостійно замовити послугу «єМалятко»?
Так. Дану послугу новоспечені батьки можуть замовити САМОСТІЙНО на порталі державних послуг Дія за посиланням
https://diia.gov.ua/services/yemalyatko .
- Які документи необхідно подавати для державної реєстрації фізичної особи підприємцем?
- Що необхідно знати про строк договору оренди земельної ділянки?
З якими питаннями зверталися до директора департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради Людмили Зеленської?
Чи можна отримати у Центрі «Віза» кваліфікований електронний підпис (КЕП)?
Одним із напрямів роботи Центру «Віза» є забезпечення можливості надання у ЦНАПі кваліфікованих електронних підписів, які на сьогодні активно використовують при отриманні адміністративних послуг, підписанні документів, поданні звітності до державних органів тощо. Тим паче, що паспортні офіси Центру «Віза» надають послуги з оформлення паспорта громадянина України у вигляді ID-картки і внесення до цього біометричного документу КЕПу було б дуже доцільним та корисним для наших замовників послуг. А ще й тому, що у м.Кривому Розі отримати КЕП на безоплатній основі можливо тільки в одній точці доступу - Криворізькій північній об'єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, де організовано відокремлений пункт реєстрації акредитованого центру сертифікації ключів МВС України.
На звернення виконкому міської ради до МВС України щодо створення відокремленого пункту реєстрації акредитованого центру сертифікації ключів МВС України у Центрі адміністративних послуг «Віза» отримано позитивну відповідь і на сьогодні МВС України вже утворено робочу групу зі створення такого пункту. До складу робочої групи включено представників виконкому Криворізької міської ради. Але, через об’єктивні причини, пов’язані з впровадженням в Україні карантинних заходів, питання не може бути вирішено оперативно, як того хотілося б.
- Де у Кривому Розі можна отримати послугу з «прописки» або «виписки»?
З 2016 року за рішенням Криворізької міської ради, повноваження з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання делеговано виконкомам районних у місті рад, а в них – створено сучасні та комфортні «офіси прописки», які знаходяться в кожному районі міста та входять до складу Центру адміністративних послуг «Віза». Прийом замовників послуг у «офісах прописки» здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням всіх карантинних обмежень та протиепідемічних заходів.
Звертаємо увагу! Для отримання послуги з одночасного зняття з реєстрації місця проживання/ реєстрації місця проживання Вам необхідно звернутися саме до «офісу прописки» того району, в якому Ви плануєте зареєструвати місце проживання.
- Як замінити паспорт громадянина України після одруження?
Необхідно звернутись до паспортних офісів Центру «Віза» або до відділу ДМС України за місцем Вашої реєстрації, а на період дії карантину передбачена можливість оформлення паспорта громадянина України за місцем звернення особи.
Для обміну паспорта громадянина України у зв'язку зі зміною прізвища після одруження законодавством України передбачено місячний термін. У разі, якщо особа не звернулася протягом зазначеного строку, її буде притягнуто до адміністративної відповідальності.
Довідково: відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Тобто, жодні адміністративні заходи у зв’язку з несвоєчасним обміном паспорта у зв’язку зі зміною інформації (зміна прізвища, ім’я чи по батькові) не застосовуються.
У період зимового карантину та січневого локдауну криворіжці цікавились режимом роботи закладів культури та мистецтва, про що детально консультувала начальник управління культури виконкому Криворізької міської ради Наталія Стрига.
12 січня 2021 Президентом підписано Закон України №1113 «Про внесення змін до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)». Цей Закон набрав чинності з 14 січня.
Освітній процес у мистецьких школах відбувається з урахуванням таких протиепідемічних заходів: на вході до закладів розташовується антисептичний засіб для дезінфекції рук; учні та працівники закладу під час перебування в приміщеннях загального користування, а педагогічні працівники також і на уроках, використовують захисні маски. Учні під час уроків у навчальних приміщеннях маски можуть не використовувати. Після кожного групового уроку (заняття, репетиції) приміщення провітрюються, зовнішні деталі музичних інструментів загального користування, а також навчальне обладнання, з якими контактує учень або викладач на уроці, під час перерви, обробляються дезінфікуючими засобами. Користування одним духовим інструментом кількома учнями не допускається. При цьому доступ до закладу батьків або інших законних представників учнів обмежено.
У Палацах культури міста для аматорських колективів проводяться заняття за участю не більш як 20 осіб. Керівникам колективів при проведенні репетицій рекомендовано здійснювати температурний скринінг, використовувати маски та рукавички, дотримуватися безпечної відстані 1,5-2 метри.
З дотриманням обмежувальних заходів на період карантину в місті працюють театри, що проводять вистави з наповненістю залів не більше 50 відсотків місць.
Міський історико-краєзнавчий музей, виставочний зал та бібліотеки міста приймають відвідувачів з обмеженою кількістю у залі з розрахунку 1 особа на 20 кв. метрів приміщення.
Культурно-масові заходи, а саме фестивалі, конкурси, виставки, звітні концерти, тощо проводяться в режимі онлайн на сайтах та офіційних сторінках у соціальних мережах закладів культури і мистецтва міста.
В період локдауну, а саме з 8 по 24 січня 2021 року, прийом відвідувачів у закладах культури та мистецтва міста заборонено, освітній процес у мистецьких школах та заняття у гуртках відбуваються дистанційно.
Дякуємо криворіжцям за питання! Сподіваємося, що консультації були для ВАС корисними!
16 січня 2021