Реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу - на службі у криворіжців!
Створено: 2019-01-16 15:18:43Оновлено: 2019-01-16 15:20:34
У Криворізькому міськвиконкомі переконані, що створення комфортних умов для отримання доступних, якісних послуг вже неможливо без впровадження нових технологій муніципального менеджменту, у тому числі електронних.
Органи місцевого самоврядування м. Кривого Рогу у 2016 році отримали повноваження від Державної міграційної служби України щодо «прописки/виписки». Після чого, з 2017 року почалась реалізація завдання міського голови по впровадженню в роботу програмного забезпечення «Електронний реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу».
Кривий Ріг був серед перших міст України, які почали цю роботу. Тепер криворіжці не витрачають свій час, кошти і, звісно, нерви на отримання довідок для їх подальшого «транспортування» між кабінетами службовців.
ПЕРЕВАГИ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
МІСТА КРИВОГО РОГУ:
- можливість заявникам отримувати послуги у сфері реєстрації місця проживання протягом 15 хвилин;
- вдосконалення адмінпроцесів через використання інформаційно – телекомунікаційних технологій;
- створення основи для інформаційної інфраструктури електронного урядування міста.
Реєстр територіальної громади на службі у криворіжців, а в планах виконкому Криворізької міської ради забезпечити його взаємодію з іншими програмними продуктами місцевого та державних рівнів для підвищення якості обслуговування містян.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
- Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
- Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
16 січня 2019