«Системна та якісна робота зі зверненнями громадян повинна стати нормою у діяльності керівників всіх рівнів» - міський голова Юрій Вілкул
«Системна та якісна робота зі зверненнями громадян повинна стати нормою у діяльності керівників всіх рівнів» - міський голова Юрій Вілкул
Криворізький досвід роботи із зверненнями громадян визнаний одним з найефективнішим в Україні. Серед новацій, які були впровадженні протягом останнього часу: особисті прийоми мешканців керівниками підприємств – надавачів послуг щопонеділка з 9.00 до 11.00; розгляд питання ефективної організації роботи зі зверненнями на кожній апаратній нараді при міському голові; щоб отримати об’єктивну оцінку якості розгляду та виконання звернень була започаткована практика телефонних дзвінків та особистого спілкування безпосередньо із заявниками та з’ясування їхньої думки, рівня задоволеності щодо вирішення піднятих проблемних питань. Для більш повного забезпечення прав громадян на звернення у 2013 році створено 7 нових «гарячих ліній» управителів, що обслуговують мешканців Жовтневого та Довгинцівського районів.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі. Протягом 2013 року проведено майже 260 перевірок якості виконання робіт. За їх результатами за порушення в роботі зі зверненнями до дисциплінарної відповідальності притягнуто 28 осіб, із них 13 - звільнено з посад.
З якими питаннями найчастіше зверталися городяни до органів місцевого самоврядування та про оперативність й якість виконання звернень, розповів 15 січня на засіданні виконкому міськради начальник управління - Віктор Чорний.
«Торік до органів місцевого самоврядування надійшло понад 44 тисячі звернень, із них до виконкому міської ради – 28 375,- зазначив він,- у порівнянні з 2012 роком кількість звернень до органів місцевого самоврядування міста зменшилася на 8%, але їх надходження до керівництва виконкому міської ради збільшилося на 7,9%».
Левову частку звернень, що надійшли до керівництва виконкому міської ради складали письмові звернення (7 007), звернення від контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» (6 972), від «Урядового контактного центру» - (4 734), на «Прямий телефон» міського голови (2 312 дзвінків ).
Варто відзначити, що у 2013 році кількість повторних звернень громадян як на особистий прийом, так і письмових зменшилася на 10%, їх отримано лише 3 (0,03% від загальної кількості) проти 12 (0,13%) у 2012 році. У переліку найактуальніших питань, які хвилювали городян були:
- соціальний захист (насамперед, питання надання матеріальної допомоги) - 3 707 (42,0% від загальної кількості);
- комунальне господарство ( ремонт покрівель, пориви на мережах водопостачання та водовідведення, заміна зовнішнього освітлення, вивезення сміття) – 1 803 (20,4%);
- земельні відносини – 453 (5,1%);
- житлова політика – 304 (3,4%);
- охорона здоров’я – 231 (2,6%);
- працевлаштування та заробітна плата – 184 (2,0%);
- транспорт і зв’язок – 139 (1,6%).
На особливому контролі міської влади - виконання звернень від ветеранів Великої Вітчизняної війни, громадян пільгових категорій. Більше 3-х тисяч мешканців, які опинилися у складних життєвих обставинах, отримали у 2013 році матеріальну допомогу. На це з міського бюджету виділено 2 млн. 867 тис.грн., що на 950 тис. грн. більше, ніж у 2012 році.
«У місті налагоджена системна робота зі зверненнями городян. Ми дуже ретельно займаємося цим питанням і надалі будемо посилювати роботу у цьому напрямку. Для нас пріоритетними є якісне виконання звернень, а також дотримання встановлених термінів опрацювання, - зазначив міський голова. - Я звертаюся до керівників підприємств – надавачів послуг з тим, що не потрібно чекати на звернення, а працювати на їх попередження».
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32, [email protected]