Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Електронні сервіси – корисна, зручна і доступна онлайн інформація для підприємців за напрямком "Оренда, приватизація об’єктів комунальної власності міста".

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ начальник управління охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради Костянтин Мурашко
Які категорії мають в обов’язковому порядку пройти лабораторне обстеження на COVID-19 з використанням методу ПЛР?

Рекомендації Мінюсту України бізнесу: як мінімізувати ризики, пов’язані з рейдерськими діями
Рейдерство - одна зі серйозних загроз економічній безпеці суб'єктів господарської діяльності. Щоб убезпечити вашу нерухомість та бізнес від несанкціонованих рейдерських захоплень - скористайтеся сервісом SMS-маяк (https://cutt.ly/EhakiYl).

Потрібен дозвіл на рекламу? Ми працюємо поруч
Для розміщення будь-якої рекламної конструкції необхідно отримати дозвіл, який надається відповідно до вимог Закону України «Про рекламу», Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», зі змінами, та Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті, затвердженого рішенням Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995, зі змінами.

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
• Що робити, якщо у пологовому будинку не оформили єМалятко?
• Що робити, якщо втрачено посвідчення водія ?
• Як отримати готовий паспорт в Центрі «Віза» напередодні другого туру виборів міського голови?

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ІРИНА РИЖКОВА
В які пріоритетні години в магазинах мережевої торгівлі можуть обслуговуватися люди похилого віку та особи з інвалідністю?

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ в.о. директора департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяна Басова

АНОНС! ЗАВТРА У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ЛІНІЇ» ОБГОВОРЮВАТИМУТЬСЯ ПИТАННЯ РОБОТИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМЦІВ
Завтра, 03 грудня 2020 року у Контакт-центрі 1520 консультуватиме начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради Ірина Рижкова «Пряма лінія» триватиме з 14.00 до 16.00.

«БЕБІ-БОКСИ» ПОВЕРТАЮТЬСЯ
Відповідно до прийнятого Урядом наприкінці листопада рішення, батьки, у яких діти народились після 24 жовтня 2020 року, матимуть змогу знову отримувати одноразову натуральну допомогу «пакунок малюка». У разі неотримання «пакунку малюка» з незалежних від батьків обставин вони отримають грошову компенсацію його вартості.

Допомога безхатькам - про роботу «Будинку нічного перебування»
Незважаючи на те, що робота усіх закладів соціальної сфери в умовах карантину має свої обмеження, допомога окремим категоріям громадян, які опинилися в скрутному становищі та мають потребу у вирішенні життєво-важливих проблем, залишається одним із актуальних напрямів соціальної підтримки мешканців міста.

РОЗМІР ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ
З 1 грудня 2020 року, відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», підвищено розмір прожиткового мінімуму. Унаслідок цього збільшилися і розміри соціальних допомог, які прив’язані до цього показника.

ДОПОМОГУ НА ДІТЕЙ ФОПам ПОНОВЛЕНО
З урахуванням запровадження в Україні «карантину вихідного дня» та у зв’язку з необхідністю підтримки фізичних осіб ‒ підприємців, в сім’ях яких виховуються діти, Урядом поновлено виплату допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до І та ІІ групи платників єдиного податку.

Технічні проблеми у роботі «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ «ВІЗИ»
Сьогодні, з 09.00 робота «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 нестабільна через технічні проблеми. Сподіваймося, що вже найближчим часом Ви зможете зателефонувати до «Візи» та отримати відповіді на свої питання. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Міські електронні сервіси у мобільному додатку "Мій Кривий Ріг – Smart City". "Місто на мапі" – зручний спосіб знайти об'єкти інфраструктури місті за галузями.

АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН вивчає думку криворіжців — споживачів послуг
На сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза» протягом листопада поточного року проводилось опитування криворіжців – споживачів адміністративних, інших публічних послуг задля покращення роботи всіх складових Центру адміністративних послуг «Віза». Майже 80 % респондентів відмітили, що користуючись сервісами Центру «Віза» вирішили свої питання. Наразі опитування продовжується та ми запрошуємо «АКТИВНИХ ГРОМАДЯН» прийняти участь та зазначити :