Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

Електронні сервіси – корисна, зручна і доступна онлайн інформація для підприємців за напрямком "Оренда, приватизація об’єктів комунальної власності міста".

03 грудня 2020
ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ начальник управління охорони здоров’я виконкому  Криворізької міської ради   Костянтин Мурашко

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ начальник управління охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради Костянтин Мурашко

Які категорії мають в обов’язковому порядку пройти лабораторне обстеження на COVID-19 з використанням методу ПЛР?

02 грудня 2020
Рекомендації Мінюсту України бізнесу: як мінімізувати ризики, пов’язані з рейдерськими діями

Рекомендації Мінюсту України бізнесу: як мінімізувати ризики, пов’язані з рейдерськими діями

Рейдерство - одна зі серйозних загроз економічній безпеці суб'єктів господарської діяльності. Щоб убезпечити вашу нерухомість та бізнес від несанкціонованих рейдерських захоплень - скористайтеся сервісом SMS-маяк (https://cutt.ly/EhakiYl).

02 грудня 2020
Потрібен дозвіл на рекламу? Ми працюємо поруч

Потрібен дозвіл на рекламу? Ми працюємо поруч

Для розміщення будь-якої рекламної конструкції необхідно отримати дозвіл, який надається відповідно до вимог Закону України «Про рекламу», Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», зі змінами, та Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті, затвердженого рішенням Криворізької міської ради від 28.11.2007 №1995, зі змінами.

02 грудня 2020
ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА

• Що робити, якщо у пологовому будинку не оформили єМалятко?
• Що робити, якщо втрачено посвідчення водія ?
• Як отримати готовий паспорт в Центрі «Віза» напередодні другого туру виборів міського голови?

02 грудня 2020
ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ  НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ  ПІДПРИЄМНИЦТВА ІРИНА РИЖКОВА

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ІРИНА РИЖКОВА

В які пріоритетні години в магазинах мережевої торгівлі можуть обслуговуватися люди похилого віку та особи з інвалідністю?

02 грудня 2020
ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ в.о. директора департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяна Басова

ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНЕ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ в.о. директора департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради Тетяна Басова

Як буде відбуватися пробне зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році?
02 грудня 2020
АНОНС! ЗАВТРА У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ЛІНІЇ»  ОБГОВОРЮВАТИМУТЬСЯ  ПИТАННЯ РОБОТИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМЦІВ

АНОНС! ЗАВТРА У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 ПІД ЧАС «ПРЯМОЇ ЛІНІЇ» ОБГОВОРЮВАТИМУТЬСЯ ПИТАННЯ РОБОТИ БІЗНЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ ТА ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМЦІВ

Завтра, 03 грудня 2020 року у Контакт-центрі 1520 консультуватиме начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради Ірина Рижкова «Пряма лінія» триватиме з 14.00 до 16.00.

02 грудня 2020
«БЕБІ-БОКСИ» ПОВЕРТАЮТЬСЯ

«БЕБІ-БОКСИ» ПОВЕРТАЮТЬСЯ

Відповідно до прийнятого Урядом наприкінці листопада рішення, батьки, у яких діти народились після 24 жовтня 2020 року, матимуть змогу знову отримувати одноразову натуральну допомогу «пакунок малюка». У разі неотримання «пакунку малюка» з незалежних від батьків обставин вони отримають грошову компенсацію його вартості.

02 грудня 2020
Допомога безхатькам - про роботу «Будинку нічного перебування»

Допомога безхатькам - про роботу «Будинку нічного перебування»

Незважаючи на те, що робота усіх закладів соціальної сфери в умовах карантину має свої обмеження, допомога окремим категоріям громадян, які опинилися в скрутному становищі та мають потребу у вирішенні життєво-важливих проблем, залишається одним із актуальних напрямів соціальної підтримки мешканців міста.

02 грудня 2020
РОЗМІР ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ

РОЗМІР ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ

З 1 грудня 2020 року, відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», підвищено розмір прожиткового мінімуму. Унаслідок цього збільшилися і розміри соціальних допомог, які прив’язані до цього показника.

02 грудня 2020
ДОПОМОГУ НА ДІТЕЙ ФОПам ПОНОВЛЕНО

ДОПОМОГУ НА ДІТЕЙ ФОПам ПОНОВЛЕНО

З урахуванням запровадження в Україні «карантину вихідного дня» та у зв’язку з необхідністю підтримки фізичних осіб ‒ підприємців, в сім’ях яких виховуються діти, Урядом поновлено виплату допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які належать до І та ІІ групи платників єдиного податку.

02 грудня 2020
Технічні проблеми у роботі «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ «ВІЗИ»

Технічні проблеми у роботі «ГАРЯЧОЇ» ЛІНІЇ «ВІЗИ»

Сьогодні, з 09.00 робота «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 нестабільна через технічні проблеми. Сподіваймося, що вже найближчим часом Ви зможете зателефонувати до «Візи» та отримати відповіді на свої питання. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

02 грудня 2020
МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

Міські електронні сервіси у мобільному додатку "Мій Кривий Ріг – Smart City". "Місто на мапі" – зручний спосіб знайти об'єкти інфраструктури місті за галузями.

02 грудня 2020
АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН вивчає думку криворіжців — споживачів послуг

АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН вивчає думку криворіжців — споживачів послуг

На сервісі «АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН» вебпорталу Центру адміністративних послуг «Віза» протягом листопада поточного року проводилось опитування криворіжців – споживачів адміністративних, інших публічних послуг задля покращення роботи всіх складових Центру адміністративних послуг «Віза». Майже 80 % респондентів відмітили, що користуючись сервісами Центру «Віза» вирішили свої питання. Наразі опитування продовжується та ми запрошуємо «АКТИВНИХ ГРОМАДЯН» прийняти участь та зазначити :

01 грудня 2020
© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради