Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Зручна й доступна онлайн інформація про заклади вищої та професійно-технічної освіти міста у електронному сервісі "Освіта, спорт, дитячі табори, гуртки".

Земельний офіс Центру «Віза» - криворіжцям
Земельний офіс ЦНАПу «Віза» виконкому Криворізької міської ради намагається завжди поповнювати свій блог актуальним та корисним контентом. Ми тримаємо руку на пульсі змін та старанно працюємо, щоб Ви були оперативно поінформовані щодо останніх новацій у земельному законодавстві.

Замовляйте ID-14 – це модно, а у ЦНАПі «Віза» виконкому міської ради – швидко та зручно!
В кінці травня цього року Міністерством цифрової трансформації України разом з Державною міграційної службою та Державною податковою службою України презентовано нову комплексну послугу 2 в 1 – ID-14, якою передбачено одночасне оформлення першого паспорта громадянина України та номера платника податків.

ПОВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗОБОВ`ЯЗАНЬ. ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ ПОКАЗНИКІВ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2020 РОКУ
Ситуація з поширенням COVID-19 та введенням карантинних заходів суттєво вплинула на фінансовий стан міського бюджету. За 9 місяців 2020 року містом недоотримано надходжень на суму понад 428 млн грн, у зв’язку з зниженням ділової активності підприємств, наданням пільгових умов оподаткування, як на державному так і на місцевому рівнях.

Лікарі Кривого Рогу: Переконані, що мер Юрій Вілкул буде гарантом того, що медицина в Кривому Розі буде розвиватися - без скорочень лікарень і медичних працівників
03 листопада міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул передав чергові 21 кисневих концентраторів лікарням № 1 та №7. Наразі, опорні медзаклади, визначені для лікування хворих на Ковід, забезпечені життєво – важливими для хворих апаратами.

«МУНІЦИПАЛЬНА НЯНЯ» ПО НОВОМУ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КРИВОРІЖЦЯМ
Відшкодування вартості з догляду за дитиною «муніципальна няня» надається громадянам починаючи з січня 2019 року. За цей час виявлено низку питань, що потребували врегулювання на центральному рівні. У зв'язку з цим до Порядку надання компенсації внесено зміни, зокрема:

Зареєструватись на прийом в Центр «Віза» - ПРОСТО!
Практика попереднього запису на прийом в електронну чергу у Центрі адміністративних послуг «Віза» існувала ще задовго до оголошення карантину через пандемію COVID-19, а у реаліях сьогодення і зовсім стала невід'ємною частиною функціонування Центру. Так, на період дії карантинних обмежень прийом та видача документів у всіх підрозділах Центру «Віза» здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ.

Перша 1000-а персональних кабінетів криворіжців на 1520 - є!
А це значить, що проєкт криворізького міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр м. Кривий Ріг» набирає обертів в громаді, є корисним для криворіжців.

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ У КРИВОМУ РОЗІ НАБИРАЄ ОБЕРТІВ! НА ЯКІ ПРОЄКТИ ЧЕКАТИ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ?
Кривий Ріг – флагман реформи електронного врядування та з ентузіазмом впроваджує всі нововведення, які сприяють комфорту криворіжців. «Діджиталізація – один із пріоритетних кроків на шляху до зручних та доступних послуг!» – наголошує Криворізький міський голова Юрій Вілкул.

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
"Ощадливе споживання енергоресурсів" – рубрика з корисною інформацією для мешканців міста про кращі практики реалізації заходів з енергозбереження та науковою базою ефективного використання енергоносіїв.

Місто забезпечує безперебійне фінансування видатків у міжсесійний період
Всі найважливіші питання у листопаді поточного року будуть фінансуватися у повному обсязі. Зокрема: - забезпечення подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров’я; - забезпечення житлом дітей-сиріт та осіб з їх числа; - забезпечення виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери, зокрема працівникам освіти, у зв'язку з підвищенням мінімальної заробітної плати. Всі завдання будуть виконані головними розпорядниками бюджетних коштів відповідно зо законодавства.

ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПРО ФОРМАЛІЗМ І ТЯГАНИНУ НАМ!
Шановні мешканці ! Понад 6100 заявок прийнято Контакт-центром 1520 з початку його тестової роботи з мешканцями. На 78% заявок відреаговано виконавцями послуг (добрі справи, роз’яснення). Але, є факти, на які почали скаржитися мешканці, коли виконавці формально реагують на заявки. Просимо повідомляйте нас про формалізм і тяганину, якщо таке має місце.

КАЖУТЬ, ЩО… А ЯК НАСПРАВДІ?
З 7 вересня (а це дата початку тестової експлуатації Контакт-центра 1520 з криворіжцями) операторами прийнято понад 6100 заявок криворіжців, 986 з них – вже оформили свої персональні кабінети на сайті spilkuisia.kr.gov.ua.

ПРОДУКТИВНІСТЬ РОБОТИ ОФІСІВ ПОСЛУГ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ КРИВОГО РОГУ У 2020 РОЦІ

З початку року «Гаряча» лінія Криворізького ЦНАПу опрацювала майже 28,5 тисяч звернень!
Як один з ефективних механізмів зворотнього зв’язку ЦНАПу «Віза» із замовниками послуг, іншими мешканцями Криворізької громади є робота «Гарячої» лінії, яку було розпочато з грудня 2017 року. Всі дзвінки для мешканців – БЕЗКОШТОВНІ.