Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Новини

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

Зручна й доступна онлайн інформація про заклади вищої та професійно-технічної освіти міста у електронному сервісі "Освіта, спорт, дитячі табори, гуртки".

04 листопада 2020
Земельний офіс Центру «Віза» - криворіжцям

Земельний офіс Центру «Віза» - криворіжцям

Земельний офіс ЦНАПу «Віза» виконкому Криворізької міської ради намагається завжди поповнювати свій блог актуальним та корисним контентом. Ми тримаємо руку на пульсі змін та старанно працюємо, щоб Ви були оперативно поінформовані щодо останніх новацій у земельному законодавстві.

03 листопада 2020
Замовляйте ID-14 – це модно, а у ЦНАПі «Віза» виконкому міської ради – швидко та зручно!

Замовляйте ID-14 – це модно, а у ЦНАПі «Віза» виконкому міської ради – швидко та зручно!

В кінці травня цього року Міністерством цифрової трансформації України разом з Державною міграційної службою та Державною податковою службою України презентовано нову комплексну послугу 2 в 1 – ID-14, якою передбачено одночасне оформлення першого паспорта громадянина України та номера платника податків.

03 листопада 2020
ПОВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗОБОВ`ЯЗАНЬ.  ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ ПОКАЗНИКІВ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ  ЗА 9 МІСЯЦІВ 2020 РОКУ

ПОВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗОБОВ`ЯЗАНЬ. ПІДСУМКИ ВИКОНАННЯ ПОКАЗНИКІВ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2020 РОКУ

Ситуація з поширенням COVID-19 та введенням карантинних заходів суттєво вплинула на фінансовий стан міського бюджету. За 9 місяців 2020 року містом недоотримано надходжень на суму понад 428 млн грн, у зв’язку з зниженням ділової активності підприємств, наданням пільгових умов оподаткування, як на державному так і на місцевому рівнях.

03 листопада 2020
Лікарі Кривого Рогу: Переконані, що мер Юрій Вілкул буде гарантом того, що медицина в Кривому Розі буде  розвиватися - без скорочень лікарень і медичних працівників

Лікарі Кривого Рогу: Переконані, що мер Юрій Вілкул буде гарантом того, що медицина в Кривому Розі буде розвиватися - без скорочень лікарень і медичних працівників

03 листопада міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул передав чергові 21 кисневих концентраторів лікарням № 1 та №7. Наразі, опорні медзаклади, визначені для лікування хворих на Ковід, забезпечені життєво – важливими для хворих апаратами.

03 листопада 2020
«МУНІЦИПАЛЬНА НЯНЯ» ПО НОВОМУ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КРИВОРІЖЦЯМ

«МУНІЦИПАЛЬНА НЯНЯ» ПО НОВОМУ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ КРИВОРІЖЦЯМ

Відшкодування вартості з догляду за дитиною «муніципальна няня» надається громадянам починаючи з січня 2019 року. За цей час виявлено низку питань, що потребували врегулювання на центральному рівні. У зв'язку з цим до Порядку надання компенсації внесено зміни, зокрема:

03 листопада 2020
Зареєструватись на прийом в Центр «Віза» - ПРОСТО!

Зареєструватись на прийом в Центр «Віза» - ПРОСТО!

Практика попереднього запису на прийом в електронну чергу у Центрі адміністративних послуг «Віза» існувала ще задовго до оголошення карантину через пандемію COVID-19, а у реаліях сьогодення і зовсім стала невід'ємною частиною функціонування Центру. Так, на період дії карантинних обмежень прийом та видача документів у всіх підрозділах Центру «Віза» здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ.

03 листопада 2020
Перша 1000-а персональних кабінетів  криворіжців на 1520 - є!

Перша 1000-а персональних кабінетів криворіжців на 1520 - є!

А це значить, що проєкт криворізького міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр м. Кривий Ріг» набирає обертів в громаді, є корисним для криворіжців.

03 листопада 2020
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ У КРИВОМУ РОЗІ НАБИРАЄ ОБЕРТІВ! НА ЯКІ ПРОЄКТИ ЧЕКАТИ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ?

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ У КРИВОМУ РОЗІ НАБИРАЄ ОБЕРТІВ! НА ЯКІ ПРОЄКТИ ЧЕКАТИ НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ?

Кривий Ріг – флагман реформи електронного врядування та з ентузіазмом впроваджує всі нововведення, які сприяють комфорту криворіжців. «Діджиталізація – один із пріоритетних кроків на шляху до зручних та доступних послуг!» – наголошує Криворізький міський голова Юрій Вілкул.

03 листопада 2020
МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ.   ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ

"Ощадливе споживання енергоресурсів" – рубрика з корисною інформацією для мешканців міста про кращі практики реалізації заходів з енергозбереження та науковою базою ефективного використання енергоносіїв.

03 листопада 2020
Місто забезпечує безперебійне фінансування видатків у міжсесійний період

Місто забезпечує безперебійне фінансування видатків у міжсесійний період

Всі найважливіші питання у листопаді поточного року будуть фінансуватися у повному обсязі. Зокрема: - забезпечення подачею кисню ліжкового фонду закладів охорони здоров’я; - забезпечення житлом дітей-сиріт та осіб з їх числа; - забезпечення виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери, зокрема працівникам освіти, у зв'язку з підвищенням мінімальної заробітної плати.  Всі завдання будуть виконані головними розпорядниками бюджетних коштів відповідно зо законодавства.

02 листопада 2020
ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПРО ФОРМАЛІЗМ І ТЯГАНИНУ НАМ!

ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПРО ФОРМАЛІЗМ І ТЯГАНИНУ НАМ!

Шановні мешканці ! Понад 6100 заявок прийнято Контакт-центром 1520 з початку його тестової роботи з мешканцями. На 78% заявок відреаговано виконавцями послуг (добрі справи, роз’яснення). Але, є факти, на які почали скаржитися мешканці, коли виконавці формально реагують на заявки. Просимо повідомляйте нас про формалізм і тяганину, якщо таке має місце.

02 листопада 2020
КАЖУТЬ, ЩО… А  ЯК  НАСПРАВДІ?

КАЖУТЬ, ЩО… А ЯК НАСПРАВДІ?

З 7 вересня (а це дата початку тестової експлуатації Контакт-центра 1520 з криворіжцями) операторами прийнято понад 6100 заявок криворіжців, 986 з них – вже оформили свої персональні кабінети на сайті spilkuisia.kr.gov.ua.

02 листопада 2020
ПРОДУКТИВНІСТЬ РОБОТИ ОФІСІВ  ПОСЛУГ  ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ КРИВОГО РОГУ У 2020 РОЦІ

ПРОДУКТИВНІСТЬ РОБОТИ ОФІСІВ ПОСЛУГ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ КРИВОГО РОГУ У 2020 РОЦІ

Продуктивність роботи Офісів послуг органів місцевого самоврядування по обслуговуванню замовників послуг станом на 01.11.2020:
02 листопада 2020
З початку року «Гаряча» лінія Криворізького ЦНАПу опрацювала майже 28,5 тисяч звернень!

З початку року «Гаряча» лінія Криворізького ЦНАПу опрацювала майже 28,5 тисяч звернень!

Як один з ефективних механізмів зворотнього зв’язку ЦНАПу «Віза» із замовниками послуг, іншими мешканцями Криворізької громади є робота «Гарячої» лінії, яку було розпочато з грудня 2017 року. Всі дзвінки для мешканців – БЕЗКОШТОВНІ.

02 листопада 2020
© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради