Новини
МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
Зручна і доступна актуальна онлайн інформація про державні та міські соціальні допомоги мешканцям міста.
ВІЗА МОБІЛЬНА поновила виїзні обслуговування мешканців за допомогою цифрових мобільних кейсів
Весною цього року, у зв’язку з непростою епідеміологічною ситуацією, тимчасово були призупинені виїзні обслуговування до заявників послуг за місцем їх перебування. Тому, спеціалісти ЦНАПу надавали роз’яснення та консультації за телефоном «Гарячої» лінії.
Криворіжці запитують: «Паспорт в додатку «Дія» – як скористатись?»
З квітня поточного року у мобільному додатку «Дія» запрацювали електронні паспорти – внутрішній і закордонний. Обидва документи відображають у смартфоні всю інформацію, яка міститься в паперових аналогах, але з QR-кодом, який потрібен для ідентифікації його власника. Паспорт у смартфоні дозволяє не носитіз собою ID-карту та витяг з неї, а також закордонний паспорт.
РЕПОРТАЖ З ТЕРПІДРОЗДІЛУ ЦЕНТРУ «ВІЗА» У САКСАГАНСЬКОМУ РАЙОНІ
Насьогодні громада Кривого Рогу має можливість отримати адміністративні послуги «на місці» в усіх 7 районах міста, витрачаючи мінімум часу та отримуючи якісний сервіс. За ініціативою міського голови Юрія Вілкулаще у 2015 році були створені територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза», які працюють за єдиним стандартом.
«ДІДЖИТАЛ ВІЗА»- для криворіжців
Сьогодні ВАША DIGITAL ВІЗА нагадає про вебплатформу «Гід з державних послуг», яку створило та поширює Міністерство цифрової трансформації України для отримання загальнодоступної інформації про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
«ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» криворіжців на «КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520»
(коментує: відділ з питань енергоменеджменту та впровадження енергозберігаючих технологій виконкому міської ради) "Гарячими питаннями" криворіжців за період роботи "Контакт-центру" в сфері енергоефективності стали проблеми з отриманням компенсації коштів на впровадження енергозберігаючих заходів в будинках.
Пріоритетний напрямок розвитку міста – надання доступних, якісних соціальних послуг
З метою соціального захисту найбільш незахищених громадян: пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян та осіб з інвалідністю, які перебувають у складній життєвій ситуації і потребують соціальної допомоги та підтримки, у місті функціонує розвинена мережа закладів соціального захисту, в тому числі 8 Територіальних центрів, які щороку обслуговують понад 21 тис громадян вказаних категорій та надають близько 3 млн різних видів соціальних послуг.
Активно співпрацюємо з управліннями праці з актуальних соціальних питань
Для тих, хто постійно працює з людьми, необхідно бути обізнаними щодо змін у законодавстві для того, щоб кваліфіковано допомогти людині у вирішенні його нагальних питань.
Відбулися інформаційні зустрічі з підприємцями Довгинцівського та Саксаганського районів
Важливим напрямом діяльності органів місцевого самоврядування є належний захист трудових прав працівників, детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин.
Місто для розвитку Кривого Рогу залучає кращі практики та інвестиції європейських партнерів
Кривий Ріг з робочим візитом відвідав голова правління Німецько-Української промислово-торговельної палати Александер Маркус. Він зустрівся з керівництвом міста та обговорив перспективні напрямки співпраці.
«ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» криворіжців на «КОНТАКТ - ЦЕНТР 1520»
(коментує відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому) «Гарячими питаннями» трьох тижнів роботи «Контакт-центру» у сфері захисту прав споживачів стали проблеми мешканців у зв’язку з придбанням неякісних товарів, в першу чергу побутової техніки.
ВІДПОВІДАЄМО НА ТОП-«ВИКЛИКИ» З КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520
Насьогодні понад 500 криворіжців вже зареєстрували свої персональні кабінети на сайті spilkuisia.kr.gov.ua та активно взаємодіють з Контакт-центром засобами електронного зв’язку (кожна п’ята заявка надходить на електронні сервіси). Враховуючи, що частина заявок стосується роз’яснень з актуальних питань життєдіяльності міста Контакт-Центр відповідатиме на «ТОП-виклики 1520» і в засобах масової інформації. Пропонуємо першу добірку відповідей.
Медична інформація міського штабу на 30 вересня.
З діагнозом Covid-19 (підтвердженим ПЛР аналізами) у Кривому Розі лікуються – 280 пацієнтів, з них – 12 не мешканці міста. За минулу добу серед криворіжців зареєстровано 12 нових випадків корона вірусу, 9-пацієнтів вже перебували на стаціонарному лікуванні, 3 – контактні, насамоізоляції. Одужало за добу 19 осіб.
«ГАРЯЧІ ПИТАННЯ» криворіжців на «КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520»
Коментує: департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради. Яка вартість проїзду в міському комунальному транспорті для студентів закладів вищої освіти?
МІСЬКІ ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ. ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЇ
"Екологічний дайджест якості атмосферного повітря за серпень 2020 року" – доступна онлайн узагальнена інформація на офіційному вебпорталі міста Кривого Рогу "Криворізький ресурсний центр" про якість атмосферного повітря, за результатами аналізу даних міських постів автоматичного спостереження.