Новини

Офіс «Я-ВЕТЕРАН»: дайджест новин від ЦНАП «Віза» («Центр Дії»)
Офіс «Я-Ветеран» Центру «Віза» («Центр Дії») працює вже майже 5 місяців і за цей час послуги та консультації отримали близько 1500 захисників, захисниць та членів їх родин. Для інформування про останні новини корисні посилання на інформаційні ресурси які стануть в нагоді ветеранам та їх сім’ям запроваджуємо нову рубрику «дайджест новин». Сьогодні інформуємо про таке:

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!

Шановні криворіжці!
У зв’язку з технічними проблемами, номер Контакт-центру 1520 тимчасово НЕ приймає телефонні дзвінки. Наразі оператором мобільного зв’язку «Київстар» проводяться роботи щодо їх усунення. Звернутися до нас ви можете через свій особистий кабінет на сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/ у зручний для вас час 24/7. Просимо вибачення за тимчасові незручності та ДЯКУЄМО вам за терпіння!

СЕРВІС «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» ЦЕНТРУ «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ») ІНФОРМУЄ
Сервіс «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» Центру «Віза» («Центр Дії») інформує про нові сервіси для водіїв: Е-посвідчення водія та Е-свідоцтво про реєстрацію авто. З 14 грудня 2022 року набула чинності Постанова Кабінет Міністрів України №1299 і законодавчо стало дозволено оформлення тільки електронних варіантів документів, які дають право керувати транспортними засобами.

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!

Сервіс «Мобільний адміністратор» Центру «Віза» («Центр Дії») з турботою про ВПО
Сервіс «Мобільний адміністратор» не залишає без уваги «нових криворіжців», які переїхали до нашого міста у зв’язку з бойовими діями. Наразі не втрачають актуальності виїзди до переселенців у місця їхнього компактного проживання.

Центр «Віза» («Центр Дії») на DIGITAL FORUM: Дієвий ЦНАП 4.0
Всеукраїнський DIGITAL FORUM: Дієвий ЦНАП 4.0, який відбувся 19 та 20 жовтня в м. Києві - це прекрасна можливість зустрітися з однодумцям, обмінятися досвідом та кращими практиками у сфері адміністративних послуг.

Центр «Віза» («Центр Дії») консультує: як визначитись з іменем, прізвищем та по батькові дитини?

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 - ДЛЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ
ШАНОВНІ ЗАХИСНИКИ І ЗАХИСНИЦІ ТА ВАШІ РОДИНИ! Ваші звернення – це пріоритет для кожного працівника Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради. На виконання запиту від ветерана або його родини відведені конкретні терміни і визначені конкретні виконавці. Статистика дзвінків від ветеранів і членів їх родин до Контакт-центру у 2023 році:

Компенсацію за вересень 2023 року нараховано та виплачено
Інформуємо, що департаментом соціальної політики виконкому Криворізької міської ради здійснено виплату компенсації особам, які надають соціальні послуги з догляду на професійній та непрофесійній основах за вересень 2023 року.

Працюємо над покращенням роботи офісу «Я-Ветеран»
Черговим кроком у реалізації державної ветеранської політики – політики Героїв в нашому місті стало урочисте підписання Меморандуму про співпрацю між виконавчим комітетом Криворізької міської ради та Криворізьким навчально-науковим інститутом Донецького державного університету внутрішніх справ.

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. ГЕРОЇ НЕ ВМИРАЮТЬ!

ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ!
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради відбулись заплановані онлайн-прийоми, анонси про які, ми розміщуємо щотижня по п’ятницях на сайтах kr.gov.ua та spilkuisia.kr.gov.ua. На цьому тижні на чисельні запитання відповідали як посадові особи місцевого самоврядування так і представник Пенсійного Фонду України. Коротко звітуємо про що запитували криворіжці.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно в умовах війни у Центрі «Віза» («Центр Дії»)
Під час війни, питання щодо реєстрації права власності на нерухоме майно набули особливого значення не тільки для криворіжців, але й мешканців інших регіонів України, які вимушено залишили свої домівки у наслідок російської агресії. Що саме змінилося в умовах війни:

«Гаряча» лінія Центру «Віза»: з чим звертаються під час воєнного стану
«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») - створена для консультування з питань надання адміністративних послуг та не припиняла своєї роботи ні в період пандемії, ні під час воєнного стану. Всі дзвінки на номер 0-800-500-459 – БЕЗКОШТОВНІ. Оператори постійно уважно аналізують тематику звернень та проводять роз’яснення з актуальних питань, інформація щодо яких розміщується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.