Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЩО ВИ ЗНАЄТЕ ПРО ЕЛЕКТРОННИЙ РЕЄСТР ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА КРИВОГО РОГУ?

Створено: 2018-11-15 16:04:43Оновлено: 2018-11-15 16:06:56

У виконкомі Криворізької міської ради переконані, що створення комфортних умов для отримання доступних, якісних послуг вже неможливо без впровадження нових технологій муніципального менеджменту, у тому числі електронних.

Органи місцевого самоврядування м. Кривого Рогу у 2016 році отримали повноваження від Державної міграційної служби України щодо «прописки/виписки». Після чого, з 2017 року почалась реалізація завдання Криворізького міського голови Юрія Григоровича Вілкула по впровадженню в роботу програмного забезпечення «Електронний реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу».

Виконавчий комітет Криворізької міської ради був серед перших органів місцевого самоврядування України, які почали цю роботу. І виваженість та далекоглядність цього рішення виправдана часом! На імплементацію програмного продукту було виділено кошти з міського бюджету – і це варто того, щоб криворіжці не витрачали свій час, кошти і, звісно, нерви на отримання довідок для їх подальшого «транспортування» між кабінетами службовців.

А тільки чотири місяці назад навіть з’явився у Верховній Раді України законопроект, яким визначається необхідність утворення єдиної інтероперабельної системи публічних електронних реєстрів, визначення уніфікованої інституціональної структури функціонування публічних електронних реєстрів при здійсненні дозвільної та іншої управлінської діяльності, наданні адміністративних послуг.

В нашому Реєстрі уже більше 571 тисячі криворіжців, або 89 % статистичної чисельності населення міста.

Відділи реєстрації місця проживання громадян виконкомів районних у місті рад  наповнюють Реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу інформацією, а управління праці та соціального захисту населення отримують відомості безпосередньо з Реєстру при оформленні соціальних допомог. Тільки протягом 2017 – 2018 років працівниками управлінь праці та соціального захисту населення отримано безпосередньо з Реєстру близько 200 тисяч довідок про реєстрацію місця проживання громадян.

А взагалі – за 2 роки відділами «прописки» підготовлено більше 320 тисяч довідок на запити відповідних органів без участі заявників. Це ті сотні тисяч наших споживачів, які не бігали за довідками – за них працював Реєстр.

Переваги Реєстру – це:

- можливість заявникам отримувати послуги у сфері реєстрації місця проживання протягом 15 хвилин;

- вдосконалення адмінпроцесів через використання інформаційно – телекомунікаційних технологій;

- створення основи для інформаційної інфраструктури електронного урядування міста.

Звісно і зручності для службовців також є – через сервіси Реєстру.

А головне – Електронна картотека з місця проживання – це вже реальність у Кривому Розі!

До речі, від ДМС відділи «прописки» прийняли 2 150 000 реєстраційних карток та 600 домових книг.

Викликом цього року стало внесення до Реєстру дітей криворіжців, бо більшість батьків вважають, що для дитини достатньо тільки свідоцтва про народження.

Сьогодні вже майже 45 тис. дітей віком від 0 до 18 років внесено до Реєстру. Робота в цьому напрямі активно продовжується, оскільки таких мешканців майже 91 тисяча.

Реєстр територіальної громади на службі у криворіжців, а в планах міської влади – забезпечити його взаємодію з іншими програмними продуктами місцевого та державних рівнів для підвищення якості обслуговування містян.

Ми налаштовані на впровадження нових технологій!

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].

• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 


15 листопада 2018

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради