Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«ДІДЖИТАЛ ВІЗА» - для криворіжців: нові сервіси від Пенсійного фонду України

Створено: 2020-10-15 15:58:50Оновлено: 2020-10-15 16:00:53

Основним завданням, яке міський голова Юрій Вілкул доручив Центру адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради - є забезпечення зручності та доступності отримання адміністративних, інших публічних послуг для усіх категорій громадян. Задля його якісного виконання до складу Центру залучено повноважних представників підприємств та організацій міста, щоб консультацію з будь-якого питання можна було отримати в одному місці. Серед них є і представники районних відділів обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, які ведуть прийом щосереди та щоп’ятниці на робочому місці №31 у Головному офісі Центру «Віза» (пл. Молодіжна, 1).

Минулого тижня ВАША DIGITAL «ВІЗА» разом з Металургійним відділом обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області розпочала серію роз’яснень про сучасні та зручні електронні сервіси Пенсійного фонду України. Ми вже встигли розказати Вам про «Пенсійний калькулятор», а сьогодні зупинимось детальніше на такому популярному сервісі, як «Електронна трудова книжка».

Сервіс «Електронна трудова книжка» виконує одразу кілька функцій:

-    надання права кожній застрахованій особі вести облік трудової діяльності в електронній формі;

-  збереження інформації та неможливість пошкодження чи подальшої фальсифікації будь-яких даних або внесення недостовірних відомостей.

Тож, на основі відомостей з електронної трудової книжки можна користуватися іншими послугами.

Електронна трудова книжка містить інформацію про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця і про сплачені страхові внески з 1998-2000 років. Тобто, останні 20 років з відтоді, як почав діяти Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, інформація про те - де, хто, коли, ким працював, акумулювалася в одному джерелі.

Де-факто з відтоді, як Реєстр застрахованих осіб почав свою роботу, потреба в паперовій книжці відпала адже хоч би якими приголомшливими були в ній записи, якщо інформації про це немає в реєстрі (і відповідно за цей період не сплачені страхові внески) то цим записам гріш ціна.

Однак ще продовжують (і продовжуватимуть ще не один рік) трудову діяльність люди, для яких велику роль відіграють записи в паперовій трудовій книжці зроблені до 2000 року. Для того щоб ці дані було внесено в електронний варіант трудової книжки, і самі працівники, і роботодавці можуть подавати на вебпортал Пенсійного фонду України скан-копії паперової трудової книжки.

Скан-копії мають відповідати таким технічним вимогам:

-          вони мають бути кольоровими;

-          усі копії заповнених сторінок трудової книжки має бути зроблено в хронологічному порядку;

-          зображення має бути чітким і відтворювати всі реквізити документа (назва, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) і безпосередньо самі записи:

-          формат зображення має бути jpg або pdf;

-          розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

Що ж дає пересічним українцям таке нововведення? Оскільки тепер уся трудова діяльність людей буде як на долоні, з’явиться можливість автоматичного призначення пенсії, без особистого звернення особи. Пенсійний фонд автоматично інформуватиме людей про настання права на призначення пенсії та її орієнтовний розмір.

Застраховані особи, які віддають перевагу паперовим трудовим книжкам, мають право продовжувати ними користуватися — законодавчих обмежень щодо цього немає.

Скористатися всіма перевагами та зручностями «Електронної трудової книжки» Ви можете за допомогою прямого посиланням на вебпорталі Центру «Віза» на сторінці «Електронні послуги» у розділі «Послуги».

 

 Користуйтеся сучасними сервісами нового покоління!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),

e-mail: [email protected]

http://viza.kr.gov.ua/

 

15 жовтня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради