Юрій Вілкул: кожен службовець – від моїх заступників до працівників райвиконкомів – повинен особисто контролювати заявки криворіжців і допомагати в їх вирішенні.
Створено: 2020-09-15 14:32:37Оновлено: 2020-09-15 15:07:40
На оперативній нараді з керівництвом виконкомів міської та районної у місті рад Юрій Вілкул проаналізував перші результати роботи Контакт-центру з мешканцями.
Проєкт міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр м. Кривий Ріг» 1520 перший тиждень працював з мешканцями, хоча і у тестовому режимі.
Операторами прийнято 434 заявки від мешканців, громадських організацій, органів самоорганізації населення і депутатів місцевих рад. Більше половини заявок голосових – направлено за телефонами 1520, 499 -15 -20, хоча можливостями електронних заявок скористалося більше 40% заявників. Переважна кількість заявок від жінок, а їх щільність по районах така: найбільше від мешканців Саксаганського району, найменше – у Довгинцівському .
Міський голова Юрій Вілкул надав доручення своїм заступникам, головам районних у місті рад особисто контролювати стан розгляду заявок мешканців від простих, які потребують лише роз’яснень, до складних, наприклад, пов’язаних з асфальтуванням доріг, тротуарів, ремонтом мостів, тощо.
Що турбувало криворіжців?
У сфері житлово-комунального господарства – робота управителів з надання послуг, встановлення нових знаків безпеки дорожнього руху, відкриті люки та непрацюючі ліфти розкопки після проведення ремонтних робіт та будівництва.
У сфері соцзахисту – мешканці с. Лозуватки, яке не відноситься до Кривого Рогу, хочуть соцдопомоги, програму якої затверджено нашою Криворізькою міськрадою; багатодітні матері – матеріальної допомоги, але 22% тих, хто її не отримав, до цих пір не зареєстрували місце проживання дітей і через це не можуть її одержати. А ще – багато заявок з питання роз’яснення правил користування Соціальною карткою криворіжця, яку вже оформило 22,5 тис. мешканців.
У сфері транспорту і зв’язку – повідомляють про порушення протиепідемічного режиму на маршрутках (пасажири на зупинках та у транспорті без масок) та відсутність реагування на це з боку водіїв, а також проблеми з перевезенням людей маршрутами № 205, 244.
Складною для мешканців стала проблема перепідписання договорів з сімейними лікарями, у разі кадрових змін в амбулаторіях.
Освітян просять роз’яснити порядок забезпечення підручниками учнів з 5-го класу, скаржаться на велику кількість уроків, незадовільний санітарний стан біля окремих шкіл через смітники, створені самими ж мешканцями.
Кожна заявка мешканців ретельно опрацьовується виконавцями (окрім ДТЕК «Дніпрообленерго», ТОВ «Центробуд», які заявили міській владі про самостійну - пряму роботу з мешканцями) та перебуває на контролі у керівництва.
Приємними є подяки міському голові від мешканців за ремонт дороги на пр-ті 200-річчя Кривого Рогу, створення Контакт-центру та успішне управління Криворізькою громадою.
«Ми працюємо для людей, щоб у Кривому Розі мешканцям жилось комфортно», - сказав міський голова.
15 вересня 2020