Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

Створено: 2021-06-15 13:01:57Оновлено: 2021-06-15 13:07:13

НАЧАЛЬНИК  СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛАРИСА ХОРУЖЕВА

 

  • Які діти мають право на отримання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів?

 

Відповідно до положень Закону України «Про охорону дитинства», Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2017 року №268 затверджено Порядок надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дітей та збройних конфліктів із змінами, яким визначено, що дитина, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, - дитина, яка внаслідок воєнних дій чи збройного конфлікту отримала поранення, контузію, каліцтво, зазнала фізичного, сексуального, психологічного насильства, була викрадена або незаконно вивезена за межі України, залучалася до участі у військових формуваннях або незаконно утримувалася, у тому числі в полоні.

 

  • Куди звертатися для оформлення статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів:

Статус надається виконкомами районних у місті рад, як органами опіки та піклування, за місцем реєстрації проживання/перебування дитини як внутрішньо переміщеної особи, або за місцем виявлення такої дитини місцевими органами виконавчої влади та/або органами місцевого самоврядування.

Пакет документів для отримання статусу надається до Центру адміністративних послуг «Віза» виконкому Криворізької міської ради або його територіальних підрозділів.

 

  • Перелік документів, необхідних для оформлення статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів:

 

        - паспорт громадянина України або ID-картка, що підтверджує особу заявника;

       - свідоцтво про народження та паспорт громадянина України або ID-картка дитини;

       - копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявників та дитини;

       - довідки про взяття на облік батьків та дитини/особи, як внутрішньо переміщених осіб;

 - висновок оцінки потреб сім’ї, підготовлений Криворізьким міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Право на отримання статусу має дитина, а також особа, яка під час здійснення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях не досягла 18 років (повноліття).

    Досягнення особою повноліття не є підставою для скасування статусу.

НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ ІГОР МИЛОВАНОВ

 

  • В яких місцях стоянка авто заборонена?

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня   2001 р. №1306 «Про Правила дорожнього руху» зі змінами, стоянка забороняється:

 

-

у місцях, де заборонена зупинка;

-

на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками,

встановленими з табличками);

-

на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;

-

ближче 50 м від залізничних переїздів;

-

поза населеними пунктами в зоні небезпечних поворотів і випуклих переломів поздовжнього профілю дороги з видимістю або оглядовістю менше 100 м хоча б в одному напрямку руху;

-

у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів;

ближче 5 м від контейнерних майданчиків та/або контейнерів для збирання побутових відходів, місце розміщення або облаштування яких відповідає вимогам законодавства;

-

на газонах.

          Оскільки забезпечення безпеки дорожнього руху, організація контролю за додержанням законів, інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху, а також удосконалення регулювання дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки є одним із завдань Полку патрульної поліції Управління патрульної поліції Департаменту патрульної поліції Національної поліції України, тому з метою своєчасного та ефективного реагування, в разі виявлення будь яких правопорушень пропонуємо невідкладно телефонувати до Полку патрульної поліції в місті Кривий Ріг Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області Департаменту патрульної поліції Національної поліції України  на скорочений номер екстреного виклику поліції «102».


  • Що таке альтернативна служба та хто має право її проходити?

 

Відповідно до Закону України «Про альтернативну (невійськову) службу», альтернативна служба є службою, яка запроваджується замість проходження строкової військової служби і має на меті виконання обов’язку перед суспільством.

Право на альтернативну службу мають громадяни України, якщо виконання військового обов’язку суперечить їхнім релігійним переконанням і ці громадяни належать до діючих згідно з законодавством України релігійних організацій, віровчення яких не допускає користування зброєю.

Громадянин України, який проходить альтернативну службу, користується всіма соціально-економічними, політичними та особистими правами і свободами, за винятками, визначеними цим та іншими законами України, відповідно до Конституції України, і виконує всі обов’язки громадянина України.

За громадянином, який проходить альтернативну службу, зберігаються право на житлову площу, яку він займав до направлення на службу, черговість на одержання житла за місцем проживання і роботи, а також попередня робота (посада), яку він виконував (займав) до направлення на службу, а в разі її відсутності - інша рівноцінна робота (посада) на тому самому або, за згодою працівника, на іншому підприємстві, в установі, організації. Він користується переважним правом на залишення на роботі у разі скорочення чисельності або штату працівників протягом двох років з дня звільнення з альтернативної служби.

На альтернативну службу направляються громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу і особисто заявили про неможливість її проходження як такої, що суперечить їхнім релігійним переконанням, документально або іншим чином підтвердили істинність переконань та стосовно яких прийнято відповідні рішення.

Не підлягають направленню на альтернативну службу громадяни:

-  звільнені відповідно до законодавства від призову на строкову військову службу;

-  яким відповідно до законодавства надано відстрочку від призову на строкову військову службу (на строк дії відстрочки).

Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній, комунальній власності або переважна частка у статутному фонді яких є в державній або комунальній власності, діяльність яких у першу чергу пов’язана із соціальним захистом населення, охороною здоров’я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України.

Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для солдатів і сержантів, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших утворених відповідно до законів України військових формуваннях. Для осіб, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки спеціаліста або магістра, строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для осіб, які мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень.

Час перебування громадянина на альтернативній службі зараховується до його страхового стажу. Цей час також зараховується до безперервного стажу роботи і стажу роботи за спеціальністю за умови, якщо громадянин не пізніше ніж протягом трьох календарних місяців після звільнення з альтернативної служби приступить до роботи.


15 червня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради