ВЛАДА І ГРОМАДСЬКІСТЬ МАЮТЬ ПОСИЛИТИ ВЗАЄМОДІЮ НА ЕТАПІ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕФОРМ
Створено: 2018-06-15 15:07:20Оновлено: 2018-06-15 15:10:56
Прозорість публічних послуг, відкритість службовців, які їх надають, запровадження нових сервісів для криворіжців-споживачів послуг, у т.ч. електронних, співпраця з громадськістю, якісна комунікація - є ефективним важелем подальшого реформування ЦНАПу «Віза».
З початку червня на сервісі «Активний громадянин» офіційного сайту Криворізької міської ради і виконкому, запровадженого майже рік тому за ініціативи Ю.Г.Вілкула йде дослідження щодо ефективності різних засобів комунікації криворіжців з «Візою». Саме на рейтингових засобах ми зробимо акцент у своїй роботі в подальшому. Сьогодні - це, (за результатом голосування) - Інтернет та телебачення:
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
15 червня 2018