Як внести зміни до паспорта громадянина України у вигляді ID-картки. Роз’яснює Міграційна служба України
З 2016 року в Україні запроваджено паспорт громадянина України у формі ID-картки, який містить безконтактний електронний носій.
Візуально ID-картка містить всю необхідну для посвідчення особи інформацію:
прізвище, ім’я та по батькові;
фото обличчя;
дату і місце народження;
реєстраційний номер платника податку (ІНН);
дату видачі і термін дії паспорта.
Цих відомостей цілком достатньо для використання у будь-якій життєвій ситуації.
На безконтактний електронний носій ID-картки вноситься все те саме, що й візуально можна побачити на картці, проте додається додаткова інформація, яка може змінюватися без перевидання самого документа. Це інформація про
зареєстроване місце проживання або місце перебування,
сімейний стан.
Змінну інформацію з електронного чіпа можна зчитати за допомогою спеціальних пристроїв, якими поступово устатковуються державні установи, органи місцевого самоврядування, банки.
У разі зміни місця проживання чи місця перебування відповідна інформація без потреби заміни паспорта вноситься на електронний носій у хронологічному порядку на підставі довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, що видається особі органом реєстрації. При цьому видалення, заміна, виправлення внесеної інформації до безконтактного електронного носія відповідно до рекомендацій ІСАО та забезпечення безпеки документів є не можливим.
Такі відомості вносяться безкоштовно.
Як роз’яснила Міграційна служба України, внесення відомостей про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання до безконтактного електронного носія та до Єдиного державного демографічного реєстру вноситься будь-яким територіальним підрозділом ДМС, у тому числі й у будь-якому територіальному підрозділі ДМС у м. Кривому Розі.
При зверненні необхідно надати: ID-картку, PIN-коди (PIN1 та PIN2) PUK-коди (PUK-1 та PUK-2) доступу до даних паспорту, довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).
Нагадуємо! За рішенням Криворізької міської ради від 31.03.2016 № 381 повноваження у сфері реєстрації місця проживання делеговані виконкомам районних у місті рад, а в них створені сучасні «офіси прописки».
Шановні криворіжці!
Ви маєте змогу замовити послугу з оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки (у тому числі замість втраченого або викраденого) у Центрі адміністративних послуг «Віза».
Для доступності отримання послуг з оформлення біометричних паспортів забезпечено функціонування паспортних офісів Центру «Віза» у всіх районах міста. А завдяки сервісу попередньої електронної реєстрації, вам не доведеться гаяти час на очікування черги.
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
http:// viza.kr.gov.ua
15 травня 2019