Сергій Маляренко: «Завдання міської влади – зробити все для того, щоб городяни отримували якісні послуги за всіма напрямками».
Сергій Маляренко: «Завдання міської влади – зробити все для того, щоб городяни отримували якісні послуги за всіма напрямками»
За результатами опитування, проведеного у квітні фахівцями Криворізького муніципального центру послуг, 85% респондентів позитивно оцінюють зміни у співпраці влади і громади. Зокрема, мешканці відзначають підвищення якості обслуговування у центрі, а також те, що діяльність органів місцевого самоврядування стає більш прозорою ( відповідно 62% та 60%), зменшується час на отримання послуг ( 71%), покращується організація прийому відвідувачів (88 %).
Про те, що зроблено та перспективні напрямки у діяльності Муніципального центру послуг розповіла на травневому засіданні виконкому міськради начальник відділу дозвільно-погоджувальних процедур Наталія Романовська. У своєму виступі вона детально зупинилася на основних досягненнях у роботі центру та зупинилася на аспектах, які потребують доопрацювання.
«Запровадження уніфікованого формату роботи служб надання послуг в режимі «єдиного вікна» виконкомів районних у місті рад забезпечило підвищення ефективності обслуговування суб’єктів звернень. Лише в поточному році надано у 4 рази більше адміністративних послуг порівняно з минулим роком, - зазначила Наталія Романовська,- На сьогодні розглядаємо можливість про створення територіальних підрозділів Центру адміністративних послуг у районах. Це буде черговим кроком у покращенні доступності даного виду послуг для мешканців. Зараз це питання опрацьовується».
Серед проблемних моментів Наталія Романовська відзначила, що на законодавчому рівні потребує вирішення питання реєстрації декларації про початок виконання підготовчих, будівельних робіт, готовність об’єкта до експлуатації безпосередньо за місцем знаходження об’єкта будівництва, впорядкування процедури реєстрації речових прав на нерухоме майно, що здійснюється Реєстраційною службою, обтяжливим є оформлення документів в управлінні Держземагенства, тощо.
Кривий Ріг – єдине місто на Дніпропетровщині, в якому видача паспортів проводиться у центрі послуг. Однак з початку року з питань здачі документів через центр на оформлення паспортів громадян України звернулося лише 34 особи. «На нашу думку, - пояснює Наталія Романовська,- причиною такого стану справ є недостатня інформованість мешканців, насамперед безпосередньо представниками територіальних підрозділів Державної міграційної служби в районах Кривого Рогу. За даними опитування, 10% респондентів зазначають про складність оформлення документів в службі. До того ж дотепер службою не підписано Угоду про співробітництво. Також криворіжці зацікавлені й у видачі закордонних паспортів у Муніципальному центрі. Але, через відсутність спеціального обладнання – так званого комплексу ДІС, необхідного для підготовки документів, це питання не вирішено».
«Завдання міської влади – зробити все для того, щоб городяни отримували якісні послуги за всіма напрямками, - наголосив секретар міської ради Сергій Маляренко, - ми відкриті до співпраці з усіма службами і готові надати необхідну підтримку в розв’язанні проблемних питань».
У найближчих планах центру муніципальних послуг: проведення системних заходів для громадськості та суб’єктів господарювання по їх «гарячих» викликах до служб центру, подальше реформування надання послуг через систему електронного урядування, у тому числі через послуги з електронного бізнес-урядування, залучення всіх громадських організації підприємців до вирішення питань дебюрократизації бізнесу, покращення надання адміністративних послуг.
Довідка:
Робота повноважних представників 33 служб у центрі, адміністраторів, державних адміністраторів відділу дозвільно-погоджувальних процедур виконкому спрямовується на дотримання норм законодавства про адміністративні послуги, та дозвільну систему при наданні більше 200 публічних послуг суб’єктам звернень. За принципом організаційної єдності через «єдине вікно» розглянуто понад 50 000 звернень, надано більше 40 000 публічних послуг; виключно адміністраторами, державними адміністраторами забезпечено надання більше – 8 000 адміністративних послуг; видано понад – 4 000 документів дозвільного характеру; зареєстровано майже 1 500 декларацій, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами (при 94% позитивній мотивації). При цьому кількість вмотивованих відмов у 2014 скоротилася у 3,5 рази.
Реформування надання адміністративних послуг у виконкомі міської ради відбувалось через низку заходів організаційного, нормативно-правового характеру. Це забезпечило:
1.Скорочення на 30% кількості адміністративних послуг, які надаються відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради;
2.Зменшення часових витрат суб’єктів звернень на отримання державних адміністративних послуг - вдвічі скорочено терміни розгляду документів міською СЕС по видачі експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів; Держгірпромнаглядом - по оформленню дозволів на виконання ро-біт підвищеної небезпеки; із 30 до 5 днів - дозволів на проведення заходів із залученням тварин управлінням ветеринарної медицини.
3.Завдяки виконанню комплексної адміністративної послуги - узгодження дозволу на розміщення зовнішньої реклами адмініст-раторами центру, вдосконалення алгоритмів прийому документів та контролю за їх проходженням - термін узгодження відділом ДАІ зменшено із 30 до 5днів; управліннями містобуду-вання і архітектури, благоустрою та житлової політики - із 14 до 3 днів.
Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому
(056)440-04-32, [email protected]
15 травня 2014