Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Юрій Вілкул: Зменшення кількості звернень громадян - це результат нашої спільної, наполегливої роботи

Створено: 2015-01-15 11:43:40Оновлено: 2015-01-15 11:58:56

На першому у цьому році засіданні виконкому міської ради мова йшла про роботу зі зверненнями громадян. Це питання знаходиться на особистому контролі міського голови Юрія Вілкула. Начальник профільного управління Віктор Чорний поінформував присутніх про кількість звернень у минулому році та найбільш актуальні, хвилюючі мешканців міста теми.

У порівнянні з 2013 роком кількість звернень до органів місцевого самоврядування скоротилася на 14% і складає 41 435. З них майже 34 тис. надійшли до виконкому міськради та 7, 5 тис. – до виконкомів районних рад.

 В цілому, у зверненнях, що надходили до керівництва виконкому міської ради (письмові, особистий прийом) порушено більше 7 тис. питань. Серед основних:

  • соціальний захист (надання матеріальної допомоги) – 3 857 (48,7%);
  • комунальне господарство - 1 573 (19,9% від загальної кількості%);
  • земельні відносини – 702 (8,9%) ;
  • житлова політика - 369 (4,7%);
  • праця та заробітна плата -205 (2,6%);
  • транспорт і зв'язок -185 (2,3%).

Що характерно, вирішення майже 70% звернень належить до компетенції державних органів влади і лише 30% - до повноважень місцевого самоврядування.

«Зменшення кількості звернень громадян - це результат нашої спільної, наполегливої роботи. Маємо позитивний приклад та хороший результат від проведення особистих прийомів керівників, - підкреслив Юрій Вілкул, - під яких людина розповідає про свою проблему і отримує конкретну допомогу і вже не звертається на інші рівні. Втім, є над чим ще працювати і в жодному разі ми не повинні послаблювати діяльність у цьому напрямку». Міський голова звернув увагу керівників підприємств - надавачів послуг на випадки, коли про порив труби чи інші недоліки в їхній роботі повідомляють самі мешканці. «Це неприпустимо. Таких фактів не повинно бути»,- наголосив мер.

 Головними критеріями оцінювання роботи зі зверненнями громадян є рівень виконавчої дисципліни, якість виконання, а також ведення діловодства за зверненнями. У 2014 році ці показники були на досить високому рівні. Відсоток порушень термінів виконання, установлених керівниками, склав 0,49% (у 2013 р.- 0,3%). Що стосується якості, то виконавці робіт у телефонній або особистій розмові із заявником повідомляли його про результати розгляду та з’ясовували, чи задоволений він вирішенням свого питання.

За порушення в роботі зі зверненнями громадян до дисциплінарної відповідальності було притягнуто 15 осіб.

Відділ преси та інформації апарату міської ради і виконкому    
(056)440-04-32, mediakrivbass@ukr.net     


 

15 січня 2015

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради