Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЗГОДА ВЛАСНИКА ЖИТЛА НА «ПРОПИСКУ»: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ ВИКОНКОМУ МІСЬКРАДИ РОЗ’ЯСНЮЄ

Створено: 2018-12-14 14:32:08Оновлено: 2018-12-14 14:33:38

Одним із найпопулярніших питань серед відвідувачів виконкому Криворізької міськради залишається питання згоди власника житла на прописку.

Законодавством передбачено багато різних можливостей для реєстрації місця проживання в помешканні, власником якого Ви не є. Найпростіша з них – «прописатись» за згодою того, хто володіє житлом. Для цього необхідно разом із власником нерухомості звернутися до одного з семи «офісів прописки», що розташовані в кожному районі міста, надавши документи, що підтверджують особу, а також документи на житло. Процедура займе 15 хвилин.

У випадку, якщо власник нерухомості не в змозі особисто надати згоду на реєстрацію місця проживання в своєму житлі, законодавством передбачена можливість надати до «офісу прописки» нотаріально посвідчену згоду власника.

Для маломобільних груп населення, або тимчасово обмежених в можливості пересуватися, виконкомом Криворізької міської ради передбачив можливість обслуговування на дому. Тобто, якщо Ви бажаєте зареєструвати своє місце проживання, та через похилий вік або стан здоров’я не в змозі звернутися до «офісу прописки», працівник «офісу прописки» надасть послугу з реєстрації місця проживання там, де буде зручно власнику житла за допомогою «Мобільного кейсу». Для цього необхідно зателефонувати за номером телефону БЕЗКОШТОВОНОЇ гарячої лінії 0-800-500-459 або безпосередньо до Вашого районного «офісу прописки».

 

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].

•  Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;

«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 грудня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради