АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВІД КРИВОРІЖЦІВ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ РОЗ’ЯСНЕНЬ У СФЕРІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Створено: 2022-11-14 16:43:59Оновлено: 2022-11-14 16:48:17
- Чи змінено суму адміністративного збору на оформлення термінових біометричних паспортів?
З 01.11.2022 збільшено вартість оформлення ТЕРМІНОВИХ біометричних паспортів відповідно до постанови КМУ від 14.10.2022 №1180.
ID-картки:
20 робочих днів – 450 грн (було - 372 грн);
10 робочих днів – 820 грн (було - 498 грн);
закордонного паспорта:
20 робочих днів – 856 грн (було -733 грн);
7 робочих днів – 1 496 грн (було -1 085 грн).
Також, за інформацією Державної міграційної служби України, внаслідок бомбардувань міст та інфраструктури України, знищення та часткового руйнування логістичних шляхів, існують труднощі, пов’язані з доставкою вже виготовлених паспортів, через це терміни оформлення паспортних документів за звичайною та терміновою процедурою не дотримуються.
Станом на 21.10.2022 орієнтовний термін оформлення паспортів такий:
ID-картки:
звичайна процедура – 1 місяць;
термінова процедура – 3 тижні;
закордонного паспорта:
звичайна процедура – 2 місяці;
термінова процедура – 1 місяць.
- Чи потрібно змінювати «прописку» через перейменування вулиць?
Змінювати «прописку» через перейменування вулиць не потрібно.
У разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування географічних об’єктів, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої у порядку, встановленому законом, вносяться зміни до реєстру територіальної громади із збереженням попередніх даних про дату реєстрації або декларування місця проживання (перебування) з подальшим внесенням такої інформації до відомчої інформаційної системи та до Єдиного державного демографічного реєстру.
При отримані витягу з Реєстру Криворізької міської територіальної громади у ньому буде зазначатись актуальна інформація на момент видачі.
- Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?
Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, залишаються чинними у випадку зміни назви вулиці, на якій вони розташовані.
У випадку перейменування вулиці, на якій розміщена нерухомість, українським законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно, зокрема свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо.
- Чи обов’язково вносити зміни до відповідних Реєстрів у разі перейменування об’єкту топоніміки, який є місцезнаходженням суб’єкта господарювання чи нерухомого майна?
НІ, НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО!
Зміна назви вулиці жодним чином не впливає на ведення підприємницької діяльності та дійсність права власності, а всі документи, що містять стару назву, є чинними! Отже, вносити зміни до відомостей про адресу у Державному реєстрі речових прав на майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в обов’язковому порядку НЕ ПОТРІБНО! Відповідні зміни будуть відображені в Реєстрах при наступних правочинах чи юридичних діях з об’єктами бізнесу та нерухомості.
В той же час, за бажанням заявника унести відповідні зміни до Реєстрів можливо, звернувшись до будь-якого суб’єкта державної реєстрації, приватного або державного нотаріуса в межах області.
Звертаємо увагу, якщо заявник виявив бажання зареєструвати відповідні зміни – не потрібно поспішати! Спочатку технічний адміністратор Реєстрів має здійснити технічні роботи щодо оновлення словників у програмному забезпеченні.
Ми працюємо для Вас!
14 листопада 2022