Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Результати реформи адмінпослуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу: досвід, проблеми, перспективи

Створено: 2018-11-14 12:20:05Оновлено: 2018-11-14 14:08:51

          (із засідання виконкому міськради 13.11.2018)

Вчора на засіданні виконкому міської ради розглядалось як основне - питання  «Про реформу адміністративних, інших публічних послуг в м.Кривому Розі». Участь у засіданні взяли експерти з м.Києва: куратор по Дніпропетровській області з питань розвитку системи надання адміністративних послуг Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Кулько О.Г.; керівник проекту міжнародної технічної допомоги «Офіс реформ адміністративних послуг» Семеніхін В.О. разом з керівником сектору з розвитку ЦНАП даного проекту Андреєвим О.В.  та експертом проекту Остапенком П.О.

Знайомство з результатами реформи адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу розпочалося з відкриття вже 7-го Паспортного офісу «Візи», тепер уже у Саксаганському районі, та відвідування унікальних офісів-трансформерів №1 та №2 (який прибув у виконком для контролю за ходом виконання робіт, на «примірку»).

 Керівником департаменту адміністративних послуг виконкому міської ради Романовською Н.І. було звітовано про виконану у 2016–2018 роках роботу по реформуванню сфери адміністративних послуг в Офісах послуг Кривого Рогу, висвітлено існуючі проблеми та перспективи роботи.

На сьогоднішній день доступність адміністративних та інших публічних послуг в органах місцевого самоврядування та способів їх надання забезпечено через 18 офісів ЦНАПу «Віза», у т.ч. 3 мобільних та 6 паспортних; 2 бек-офіси та 11фронт-офісів реєстрації бізнесу та нерухомого майна; 8 офісів з реєстрації місця проживання громадян. Мережа цих офісів охоплює всі райони міста для зручностей криворіжців та забезпечення оптимальної інтенсивності роботи. Навіть повноваження з реєстрації місця проживання рішенням міськради – було передано в райони.

За останні 2 роки було надано більше мільйона послуг (1 001 058), щоденно обслуговується більше тисячі споживачів послуг з «асортиментом» послуг 290. За цими показниками Центр «Віза» - серед Центрів, що посідають лідируючі позиції в Україні. Реалізуються інноваційні проекти, спрямовані на спрощення технологій надання послуг, підвищення їх доступності  - пілотні проекти «Земельний офіс», «Послуги «одним пакетом» за життєвими ситуаціями». Найцікавішим і унікальним в Україні сервісом є пілотний проект «ВІЗА МОБІЛЬНА», який включає в себе єдиний в Україні Мобільний офіс - пересувний ЦНАП на колесах, який вже здійснив 135 виїздів, у віддалені мікрорайони і селища, обслужив понад 7500 замовників. «ВІЗА МОБІЛЬНА» - це і два цифрові мобільні кейси, послугами яких скористалися 325 літніх людей, осіб з інвалідністю, тимчасовою втратою працездатності. А ще – це і Мобільні додатки «Ваш Центр «Віза» і «Попередня реєстрація в електронній черзі ЦНАПу» в гаджетах, доступні для безкоштовного завантаження в режимі 24/7.

Визначено основні проблемні питання в роботі:

-  впровадження електронного сервісу - веб-порталу ЦНАПу з електронними кабінетами користувачів;

-  безумовне дотримання алгоритмів надання послуг суб’єктами їх надання, насамперед дотримання термінів виконання процедур та вмотивованість відмов у випадку негативного результату;

- забезпечення доступності послуг для всіх, без винятку користувачів Офісів послуг, у т.ч. осіб з інвалідністю та інших маломобільних громадян, створення автономних пунктів доступу до послуг, насамперед для замовників з особливими потребами;

-  необхідність збільшення днів прийому повноважними представниками підприємств, організацій, установ міста, що входять до складу Центру, насамперед тепло-, водо-, газо- та електропостачання;

Разом з громадськими організаціями з 13.11.2018 року започатковано новий проект - «РАЗОМ - краще». У рамках цього проекту на засіданні виконкому міським головою Ю.Г.Вілкулом підписано Меморандум про взаємодію щодо створення безбар’єрного середовища м.Кривого Рогу з Дніпропетровською обласною організацією Українського товариства глухих. Службовці органів місцевого самоврядування вивчатимуть жестову мову.

За результатами розгляду питання, заслуховування керівників суб’єктів надання послуг взято курс на посилення контролю за своєчасністю надання послуг, покращення умов обслуговування наших замовників послуг.

Виступили на засіданні і експерти з Києва:

куратор по Дніпропетровській області з питань розвитку систем надання адміністративних послуг Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Кулько Олена Григорівна.

 

 

 

 

керівник проекту міжнародної технічної допомоги «Офіс реформ адміністративних послуг» Семеніхін Володимир Олександрович.

 

 

 


«Ми усвідомлюємо, що довіра криворіжців дорогого коштує, а тому – нам ще треба багато працювати!» - на цьому наголосив міський голова Ю.Г.Вілкул, підсумовуючи результати реформи адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу.

Сьогодні, 14.11.2018 року, в День народження Юрія Григоровича Вілкула, колективи Офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу дякують йому за позитивну мотивацію руху реформи адміністративних послуг та бажають добра, успіхів, нових проектів на благо рідної Криворізької громади!

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),

e-mail: [email protected]

14 листопада 2018

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради