«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ ЦНАПу «ВІЗа» - роз’яснюємо актуальне
Створено: 2018-11-14 12:20:07Оновлено: 2018-11-14 13:44:18
0800-500-459 – це номер Гарячої лінії ЦНАПу «Віза», створеної за дорученням міського голови Ю.Г.Вілкула, як один із механізмів зворотнього зв’язку з громадою по реформі адмінпослуг в місті. Всі дзвінки, які надходять на неї від споживачів адміністративних, інших публічних послуг, є безкоштовними для мешканців.
За час роботи лінії ми одержали більше 7000 дзвінків (7284), серед них:
60% - паспортні питання;
14% - адмінпослуги;
5% - питання до ВІЗИ МОБІЛЬНОЇ;
3% - регламент роботи «Візи»;
Інші 18% - це питання, які не стосуються повноважень ЦНАПу.
За минулий тиждень надійшло 176 дзвінків.
Надаємо роз’яснення з питань, що є актуальними сьогодні:
- Попередня реєстрація в електронній черзі на оформлення паспортів в ЦНАПі «Віза».
Незважаючи на постійні роз’яснення щодо попередньої реєстрації на оформлення закордонних паспортів, питання залишається актуальним і сьгодні. Надаємо «Відеоурок» з попередньої реєстрації в електронну чергу на оформлення паспортів в ЦНАПі «Віза».
Переконайтесь самі – зробити це просто!
- Скільки коштує оформлення закордонного паспорта в ЦНАП «Віза»?
Відповідно до Постанови КМУ від 02.11.2016 №770 та Наказу ДМС України від 03.11.2016 №280 вартість оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дорослим та дітям (за терміном виконання процедури) становить:
20 робочих днів - 557грн. 32 коп.;
7 робочих днів – 810 грн. 32 коп.
- Де можна перевірити ступінь готовності закордонного паспорта?
Стан розгляду звернень щодо оформлення паспортів можна відслідкувати на сайті ДМС: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html
- Реєстрація фізичної особи-підприємця
Для започаткування власного бізнесу потрібно мати не лише ідею та можливості для її реалізації. Також потрібно все організувати у юридичній площині. Реєстрація фізичної особи підприємцем (далі – ФОП) – один з найпростіших способів організувати власний бізнес в Україні.
Для державної реєстрації фізичної особи підприємцем подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;
2) заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, - за бажанням заявника;
3) нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
4) договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства - у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство».
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі).
Документи для державної реєстрації ФОП можуть подаватися у паперовій або електронній формі.
• в паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. У разі подання документів поштою справжність підпису заявника повинна бути нотаріально посвідчена.
• в електронній формі документи подаються заявником через портал електронних сервісів. Скористатися таким способом надання документів можуть тільки фізичні особи, які отримали електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Документи для реєстрації ФОП у паперовій формі можна подати:
• адміністратору Центру адміністративних послуг «Віза»
• державному реєстратору управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради;
• нотаріусу;
• акредитованому суб’єкту.
Де можна знайти бланк декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки?
Бланки заяв та декларацій на послуги, що надаються в «Візі» розміщені на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету (http://kr.gov.ua/) або веб-порталі «Криворізький ресурсний центр» (https://krmisto.gov.ua/) на сторінці Центру адміністративних послуг «Віза». Посилання, за яким можна знайти бланк декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки:
https://docs.google.com/document/d/11_SLXWTDN_aLDXQsrUXztV18HATdUKvWy-SE8Ta6-pU/edit
- Як можна проголосувати за проекти місцевого розвитку "Громадський бюджет"?
Умови конкурсу проектів місцевого розвитку "Громадський бюджет", реалізація яких планується у 2019 році затверджено рішенням виконкому від 10.05.2018 №235 «Про проведення конкурсу проектів місцевого розвитку "Громадський бюджет", реалізація яких планується у 2019 році».
Умови голосування визначені розділом «8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЕКТІВ», а саме:
- Голосування за проекти відбувається протягом п’ятнадцяти календарних днів таким чином:
- он-лайн-голосування за проекти в електронній системі шляхом заповнення електронного бланка голосування. Доступ до бланка голосування можливий за умови авторизації громадянина, який здійснює голосування, за допомогою єдиного цифрового підпису та/або через систему BankID;
- безпосереднє звернення до пунктів письмового голосування. Для письмового голосування обов’язкове пред’явлення особисто паспорта громадянина України з відміткою про реєстрацію в місті Кривому Розі або паспорта громадянина України у формі ID-картки разом з довідкою про реєстрацію місця проживання, виданою відповідним виконкомом районної у місті ради. Для внутрішньо переміщених осіб обов’язкове пред’явлення особисто паспорта громадянина України та довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. Голосування відбувається шляхом заповнення відповідного бланка голосування, завіреного штампом управління економіки виконкому Криворізької міської ради.
Он-лайн-голосування за проекти забезпечується через електронну систему «Громадський проект» gb.kr.gov.ua шляхом заповнення електронного бланка голосування. Доступ до бланка голосування можливий за умови авторизації громадянина, який здійснює голосування, за допомогою єдиного цифрового підпису та/або через систему BankID;
Визначено 9 пунктів письмового голосування:
1. |
Виконком Довгинцівської районної в місті ради, каб. 102 (вул. Дніпровське шосе,11,) |
2. |
Виконком Інгулецької районної у місті ради, каб. 102 (пл. Гірницької Слави, буд. 1) |
3. |
Адміністративне приміщення виконкому районної у місті ради на житловому масиві Інгулець, каб. 10 (вул. Гірників, буд.19) |
4. |
Виконком Тернівської районної у місті ради, каб. №105 (вул. Короленка, 1а) |
5. |
Виконком Саксаганської районної у місті ради, І поверх, каб. 115 (вул. В.Великого, 32) |
6. |
Виконком Центрально-Міської ради I поверх, (вул. Свято-Миколаївська. 27) |
7. |
Виконком Покровської районної у місті ради, каб.103 (вул. Шурупова, 2) |
8. |
Виконком Металургійної Районної у місті ради, (пр. Миру,42; 1-й поверх; кабінет № 10); |
9. |
Центр надання адміністративних послуг "ВІЗА" виконкому Криворізької міської ради, пл. Молодіжна,1 |
Пункти працюють з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17.00 год.
Крім того, цьогоріч відкрито нову можливість голосування через - термінали самообслуговування Приватбанку у вкладці "Проекти розвитку міст".
- Графік прийому фахівців відділу ДАБК виконкому міськради у Центрі «Віза»:
Консультація – понеділок з 13.00 по16.00, середа з 9.00 по 16.00.
Прийом документів – вівторок, четвер з 9.00 по 16.00, п’ятниця з 13.00 по 16.00.
- Чи оформлює «Віза» часткову компенсацію вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення і що для цього потрібно?
Виконавцем послуги є управління праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад. Послугу також можна оформити і через Мобільний офіс «Візи», який виїжджає у віддалені мікрорайони та селища міста відповідно до графіку, який публікується на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в розділі «Новини».
Порядок надання цього виду допомоги спрощено для заявників до одного кроку – треба подати повний пакет документів. Він теж мінімальний – заповнити заяву, яку безкоштовно нададуть в пункті прийому, також є можливість самостійно роздрукувати її з сайту «Криворізький ресурсний центр» (https://krmisto.gov.ua/ua/articles/aid/civil_help.html), паспорт для ідентифікації заявника, та його копія, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (так званий ідентифікаційний код), оскільки мова йде про надання допомоги, документ про належність до категорій громадян, які згідно із порядком мають право на отримання компенсації, як правило всі ці документи є у заявників і отримувати їх додатково НЕ ПОТРІБНО. Єдиним незручним моментом при наданні пакету документів може виявитися факт, коли у заявника розділені особові рахунки, але відомості про це не внесені до паспорту. В такому разі необхідно сповіщати про розділення особових рахунків, шляхом внесення цієї інформації до заяви, а також ОБОВ’ЯЗКОВО додавати БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, що підтверджує факт, що саме у заявника розділений особовий рахунок.
Нагадуємо, що заяви та документи приймаються до 1 грудня 2018 року.
Гаряча лінія «Візи»:
Консультує з будь-якої життєвої ситуації!
Робить процедуру отримання документів простою і зручною!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
14 листопада 2018