ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ПАКЕТНИХ ПОСЛУГ «ЗМІНА МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ» ТА «ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ СПАДКОЄМЦЯ»
Створено: 2017-11-14 09:46:07Оновлено: 2017-11-14 09:49:06
На засіданні виконкому міської ради 10.11.2017 було затверджено алгоритми нових пакетних послуг «Зміна місця проживання» та «Оформлення документів спадкоємця». Сьогодні в Центрі «Віза» триває робота над розробкою інформаційних та технологічних карток їх надання.
В складі цих пакетів передбачається надання наступних послуг:
«Зміна місця проживання»
- Довідки про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання;
- Повідомлення про подовження виплати допомоги управліннями праці та соціального захисту населення виконкомів райрад;
- Обробка та передача в НОВА-КОМ інформації про зміну реєстрації місця проживання особи з метою нарахувань (крім ПАТ “ДТЕК ДНІПРООБЛЕНЕРГО”);
- Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця (або юридичну особу) у зв’язку зі зміною місця проживання;
- Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Реєстрація дитини в електронному реєстрі “Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади”.
«Оформлення документі спадкоємця»
- Зняття з реєстрації місця проживання померлої особи;
- Реєстрація місця проживання спадкоємця;
- Інформація про зареєстрованих осіб;
- Витяг з ДЗК ( кадастровий номер на землю);
- Переоформлення оренди землі.
Запрошуємо мешканців міста прийняти активну участь у розробці зазначених пакетних послуг та надати свої пропозиції.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
14 листопада 2017