«Гаряча» лінія Центру «Віза»: з чим звертаються під час воєнного стану
Створено: 2024-10-14 15:53:43Оновлено: 2024-10-14 15:59:23
«Гаряча» лінія Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») - створена для консультування з питань надання адміністративних послуг та не припиняла своєї роботи ні в період пандемії, ні під час воєнного стану. Всі дзвінки на номер 0-800-500-459 – БЕЗКОШТОВНІ. Оператори постійно уважно аналізують тематику звернень та проводять роз’яснення з актуальних питань, інформація щодо яких розміщується на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») та офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету.
З початку року операторами вже опрацьовано 18170 вхідних дзвінків.
Одним з популярних питань, що надходять на «Гарячу» лінію, є питання обміну паспорта у формі ID-картки у зв’язку із закінченням строку його дії. Нагадуємо, що термін дії паспорта вказується на самому паспорті і залежить від віку особи на час оформлення. Так, паспорт, отриманий особою віком від 14 до 18 років має термін дії 4 роки, а якщо особі на час оформлення паспорта вже виповнилось 18 років, то термін дії такої ID-картки буде 10 років. Обміняти такий паспорт можна не раніше, ніж за місяць до кінця строку його дії. Пакет необхідних документів: паспорт у формі ID-картки, що підлягає обміну та квитанція про сплату адміністративного збору. На сьогодні адміністративний збір за послугу справляється у розмірі 504 грн при оформленні за звичайною процедурою (20 робочих днів) та 874 грн при оформленні за прискореною процедурою (10 робочих днів).
Звертаємо Вашу увагу, що на період дії воєнного стану послуги з оформлення паспортів надаються за принципом екстериторіальності, тобто для обміну паспорта у формі ID-картки у зв’язку із закінченням строку його дії Ви можете звертатись до будь-якого паспортного офісу Центру «Віза» («Центр Дії») або до територіальних підрозділів Державної міграційної служби України за місцем фактичного перебування.
Ще одним популярним питанням є отримання витягу про реєстрацію місця проживання.
Існує два способи отримання:
- офлайн у відділах реєстрації місця проживання фізичних осіб управління з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради, що розташовані у всіх районах міста;
- онлайн засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг на порталі або застосунку «Дія».
Витяг надається безоплатно і має однакову юридичну силу як у паперовому вигляді, так і в електронному вигляді.
Звертаємо Вашу увагу, якщо не формується витяг про місце проживання, оскільки змінилось прізвище (ім’я, по-батькові), але інформація про це не оновлена у витязі або немає місця проживання в Дії, хоча Ви зареєстровані, чи воно неактуальне, необхідно актуалізувати свої дані. Наразі оновити відомості в Реєстрі про себе чи своїх неповнолітніх дітей можна:
- звернувшись до одного з офісів Центру «Віза» (Центр «Дії») у сфері реєстрації місця проживання;
- на порталі Дія, самостійно скориставшись новою послугою - Актуалізація даних у Реєстрі територіальної громади.
Також нагадуємо, що прийом замовників послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») під час дії воєнного стану здійснюється лише за ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ або скориставшись QR-кодами.
Важливо! Під час сигналу «Повітряна тривога» прийом звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» («Центр Дії») не здійснюється.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
https://viza.kr.gov.ua
e-mail: [email protected]
14 жовтня 2024