Маркетинг та брендінг Кривого Рогу: нові перспективи та проекти
Створено: 2018-08-14 09:45:26Оновлено: 2018-08-14 09:47:19
На минулому тижні відбулася низка важливих заходів з точки зору маркетингу та брендінгу міста.
Спочатку, 7 серпня 2018 року у палаці культури "Центральний" у форматі відкритого діалогу "Оpen space", провели роботу із формування проектів візуалізації та закріплення бренду в міському середовищі, в сфері культурно-мистецьких заходів, промоції та просування бренду міста. В заході взяли участь активні представники громадськості, молоді, органів місцевого самоврядування, промислових підприємств та небайдужі мешканці міста.
Відкриваючи цей захід заступник міського голови – Андрій Полтавець, зазначив, спільно з колегами з Польщі та експертами проекту ПРОМІС проводиться робота по підготовці до розробки нових заходів з реалізації Маркетингової стратегії міста Кривого Рогу. Обговорили шляхи покращення іміджу та підвищення впізнаваності бренду міста як серед мешканців міста, так і далеко за його межами. Порадувала висока активність молоді – учасників заходу. https://clck.ru/E5LeX.
8-9 серпня 2018 року продовжили роботу разом з експертами із м. Люблін (Республіка Польща - Агнешка Вєхнік та Кшиштоф Білські), експертами з питань брендінгу – Ігорем Лєпьошкіним та керівниками структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради. В ході зустрічі були презентовані вже реалізовані заходи Маркетингової стратегії у 2014-2017 роках, підведені підсумки роботи та визначені подальші кроки для впровадження кращих закордонних практик, зокрема Любліну. https://clck.ru/E5Lf2.
Досвід міста Любліну, яким поділилися наші гості, стане у нагоді для подальшої розробки Маркетингової стратегії. Бренд – це спільна робота всіх, як влади так і громадськості. Робота буде продовжена у напрямку просування ідей та акцентів на цільових аудиторіях.
14 серпня 2018