ЦЕНТР «ВІЗА» («ЦЕНТР ДІЇ»): ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ У СТУДЕНТСЬКИХ ГУРТОЖИТКАХ
Створено: 2022-07-14 09:08:41Оновлено: 2022-07-14 09:10:34
З початком нового навчального року, актуальним для студентів навчальних закладів стає питання «прописки» у гуртожитках.
Для декларування/реєстрації місця проживання у студентських гуртожитках необхідні наступні документи:
- заява;
- паспортний документ особи;
- квитанція про сплату адміністративного збору;
- документ, що підтверджує право на проживання в житлі, а саме: договір найму житла у гуртожитку та ордер;
- військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
Студент може доручити в установленому законодавством порядку подати заяву про реєстрацію місця проживання уповноваженій особі гуртожитку за місцем проживання.
! Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання. Крім того, для дітей віком від 14 до 18 років згода батьків чи законних представників не вимагається.
Нагадуємо, що в умовах воєнного стану офіси реєстрації місця проживання фізичних осіб Центру «Віза» («Центр Дії») працюють з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 15:30, технічна перерва з 12:30 до 13:00. Прийом замовників здійснюється за попередньою реєстрацією. Записатись на прийом можна, відсканувавши QR-коди:
Ми працюємо для Вас!
14 липня 2022