ЦНАП «Віза» - робочий орган виконкому міськради
Створено: 2020-07-14 16:03:09Оновлено: 2020-07-14 16:06:21
Згідно з Положенням про Центр адміністративних послуг «Віза» та його територіальні підрозділи, затвердженим рішенням Криворізької міської ради від 24.02.2016 №308 (зі змінами), ЦНАП - є постійно діючим робочим органом виконкому міськради, у якому надаються адміністративні, інші публічні послуги, передбачені чинним законодавством України, через адміністраторів шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання послуг. На сьогодні, через ЦНАП «Віза» надається 407 видів послуг з питань оформлення бізнесу, нерухомості, землекористування, паспортів, водійських посвідчень, дозволів на «розкопки», розміщення реклами, перевезення великогабаритних та небезпечних вантажів тощо. З повним Переліком адміністративних, інших публічних послуг, що надаються через Центр «Віза» можна ознайомитись на нашому вебпорталі.
Основними завданнями Центру є:
- організація надання послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг;
- запобігання проявам корупційних загроз під час надання послуг.
Здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру «Віза» покладено на департамент адміністративних послуг виконкому міськради. До складу Центру входять 38 повноважних представників підприємств, установ та організацій міста: КП «Кривбасводоканал», АТ «Оператор газорозподільної системи «Криворіжгаз», ТОВ «Екоспецтранс», КП теплових мереж «Криворіжтепломережа», районні в місті Кривому Розі відділи обслуговування громадян (сервісні центри) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області, Криворізький міськрайонний центр зайнятості, Криворізьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області та інші. З повним складом Центру та графіком роботи можна ознайомитись за посиланням http://viza.kr.gov.ua/#/infopages/pro_centr/sklad_centru.
На сьогоднішній день найбільш затребуваними послугами, які надаються повноважними представниками служб Центру є:
- оформлення «Картки криворіжця»: для пільгових категорій населення представниками департаменту соціальної політики виконкому міської ради – робочі місця №44 та 45, для всіх інших бажаючих – фахівцем КП «Центр електронних платежів», робоче місце №39;
- консультації з земельних питань та архітектури фахівцями департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому міськради на робочих місцях №49 та 50 відповідно;
- консультації спеціалістами відділу державного архітектурно-будівельного контролю - робоче місце №30.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
14 липня 2020