Для покращення якості обслуговування криворіжців Юрій Вілкул підписав меморандум з 18 підприємствами про співпрацю у сфері надання публічних послуг
Створено: 2016-07-14 14:13:30Оновлено: 2016-07-26 18:20:45
За дорученням міського голови Юрія Вілкула для зручності криворіжців проводиться реформування системи надання адміністративних послуг. Спектр послуг криворізького Центру надання адміністративних послуг за останні 5 років збільшився в шість разів. Сьогодні Центр надає 318 видів послуг. При цьому кількість звернень криворіжців, бажаючих скористатися послугами, що надаються, зросло в 13 разів.
На засіданні виконкому Юрій Вілкул підписав меморандум про співробітництво з керівниками підприємств, закладів і організацій міста, які надають послуги населенню. Серед них підприємства-монополісти, такі як «Криворіжгаз», державні підприємства - Держгеокадастр, Держпродспоживслужба, Криворіжтеплоцентраль, Кривбаспромводопостачання і комунальні підприємства. Також до складу Центру вперше увійшли два криворізьких МРЕВ. Усі 18 учасників угоди будуть надавати послуги безпосередньо в Центрі. Це надасть можливість криворіжцям в одному місці подати або отримати необхідні документи чи послуги.
Юрій Вілкул також запросив інші підприємства і заклади приєднатися до меморандуму. «Час вимагає нашої взаємодії і цей крок до спіробітницта в інтересах громади нашого міста. Треба прибирати бар’єри монополістів у спілкуванні зі споживачами та підвищувати рівень поваги до абонентів», - підкреслив Юрій Вілкул.
Начальник управління з питань надання адмінпослуг Наталія Романовська сказала: «За дорученням міського голови ми переходимо на новий рівень роботи, щоб підвищити ефективність обслуговування городян представниками соціально значущих для людей служб. Це насамперед служби водо-, газо-, тепло-, електропостачання. Кількість скарг городян, в тому числі і підприємців, на якість наданих цими службами послуг за останні роки значно зросла. Тому ми закликаємо підприємства до співпраці, готові надавати їм необхідні консультації, щоб підвищити якість їх роботи з криворіжцями».
Як підкреслив міський голова Юрій Вілкул: «Взаємовідносини криворіжців та підприємств, що надають публічні послуги, в тому числі і теплокомунсфери, повинні бути організовані так, щоб ці послуги були зрозумілими для всіх, доступними, надавалися оперативно і без тяганини».
Довідка:
Криворізький Центр надання адміністративних послуг отримав високу оцінку за результатами дослідження «Покращення якості адміністративних послуг у соціальній сфері», яке проводила Всесвітня мережа ЛЖВ за підтримки Європейської комісії та за підтримки американського агентства з міжнародного розвитку USAID.
За якістю надання адміністративних послуг Кривий Ріг з результатом оцінки якості у 94,9%, увійшов до трійки лідерів, обігнавши такі обласні центри як Харків (83%) і Львів (80,1%), Суми (86%), Кіровоград (89,2%). За якістю надання соціальних послуг Кривий Ріг (81,2%) також краще Кіровограда (73,5%), Харкова (80,8%) та Львова (72,6%).
На сьогодні Криворізький Центр дає можливість людям отримати більше трьохсот адміністративних послуг, перелік яких можна отримати на сайті. Для зручності городян створена мережа територіальних підрозділів Центру у всіх районах міста, а для економії часу працює система електронної черги.
Серед новацій Криворізького Центру – можливість записатися на прийом до фахівця Центру через Інтернет, а також отримання СМС-повідомлень про хід розгляду документів. Криворіжці можуть отримати через електронну пошту відскановані підсумкові документи (дозволи, виписки з держреєстрів і т. д). Контроль за своєчасністю видачі документів здійснюється за допомогою електронної системи моніторингу. Завдяки цьому всі документи не лише видаються в строк, а ще й більше третини з них – раніше встановлених термінів.
14 липня 2016