«Віза»: міфи та реальність
Створено: 2018-06-14 13:46:50Оновлено: 2018-06-14 13:53:45
Міф: - «Віза» - це черги, нестача талонів, особливо на земельні послуги.
Реальність: - «Віза» (пл. Молодіжна,1), звичайний день. Опівдні. Наші ввічливі адміністратори Наталя Леміш та Людмила Козаріз, зала очікування з електронною чергою, достатня кількість талонів на всі 263 послуги ЦНАПу
До речі, ці міфи обговорювались нещодавно і на засіданні галузевої ради підприємців з питань містобудування, земельних відносин і рекламної діяльності у виконкомі міської ради, а саме:
- Стосовно черг до адміністраторів для того, щоб подати на розгляд документи, які зокрема стосуються земельних відносин.
- Фактів відмов у прийнятті документів адміністраторами у випадках, коли питання (відповідно і пакет документів, що подається) нестандартні.
- Вимагання адміністраторами Центру «Віза» оригіналів правовстановлюючих документів на нерухоме майно при поданні технічної документації із землеустрою на затвердження міської ради. Відстоявши в черзі певний час замовники не можуть здати документи через відсутність у них оригіналів.
- Відсутності у вільному доступі для відвідувачів Центру бланків відповідних заяв та переліку документів, які додаються до заяви. Замовник фактично не має можливості заздалегідь заповнити заяву та підготувати необхідний пакет документів. У зв’язку з цим, прийом документів може тривати 30-40 хвилин.
- Ускладнення процедури погодження топографо-геодезичних зйомок. Раніше – це відбувалося щочетверга. В Центрі «Віза» були присутні представники всіх комунальних служб міста, які на місці розглядали матеріали та погоджували. Тепер більшість служб вимагає окремий супровідний лист та додатковий примірник топозйомки для поповнення власного архіву. Погодження топозйомок здійснюється строком від одного тижня до одного місяця. Особливі складнощі під час погодження виникають з підприємствами КП «Кривбасводоканал», ПАТ «Криворіжгаз», Криворізькі міські електричні мережі ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго».
- Порушення строків надання адміністративних послуг. Особливо – це стосується реєстрації земельних ділянок.
Членам підприємницької спільноти заступник міського голови Подоплєлова Н.Л. продемонструвала можливості електронної черги та системи ЕСОЯ (Електронної системи оцінки якості надання послуг у Центрі адміністративних послуг «Віза»), які дозволяють щосекунди контролювати не тільки стан черги, а й час очікування в черзі по кожній послузі, по кожному адміністратору; час обслуговування, а також контролювати по кожному заявнику, адміністратору і суб’єкту надання послуги дотримання регламенту погоджень та дозволів.
Дійсно, безперечно, бувають в ЦНАПі дуже напружені дні, особливо інтенсивні потоки споживачів по днях тижня - в понеділок та четверг, по годинах - з 10 до 12, незважаючи на те, що ми систематично інформуємо криворіжців про графіки завантаженості «Візи». Є й заявники, які відразу одержують по 20 талонів на послуги в один день, бо приходять до нас з купою паперів.
Але, ми прагнемо виконувати завдання міського голови Ю.Г. Вілкула щодо часу очікування в черзі Центру не більше 15 хвилин.
З метою забезпечення якісного обслуговування замовників в Центрі «Віза» виконуються наступні дії:
- Функціонує єдина система керування чергою (встановлена електронна черга і в територіальних підрозділах «Візи»), у т.ч із можливістю віддаленого попереднього запису через мережу Інтернет. Щоденно, в режимі реального часу, здійснюється контроль середнього часу обслуговування та очікування в черзі по кожній послузі в розрізі кожного адміністратора.
- Адміністратори при прийомі документів детально перевіряють відповідність вмісту вхідного пакета документів переліку, передбаченому інформаційними картками послуг, які надаються через Центр «Віза».
- В приміщені Центру розміщені інформаційні стенди, термінали в зручних для перегляду місцях, що містять актуальну вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних, інших публічних послуг. Бланки заяв та інші документи, розміщені на стендах-накопичувачах та стелажах (за видами адміністративних послуг) у необхідній кількості з вільним доступом до них суб'єктів звернення та наявні в адміністраторів. Також забезпечена можливість одержання бланків на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету (http://kr.gov.ua/) або веб-порталі «Криворізький ресурсний центр» (https://krmisto.gov.ua/) на сторінці Центру адміністративних послуг «Віза».
- Впроваджені в роботу мобільні додатки для гаджетів криворіжців – «ВІЗА В КИШЕНІ»: «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза» (https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.kr.visa) та «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза» (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ccrs.isline), які є безкоштовними для завантаження та використання.
13 червня на засіданні виконкому підтримані пропозиції департаменту адміністративних послуг щодо доцільності створення у «Візі» Земельного офісу та інтерактивної Дорожньої карти та можливості надання послуги з погодження топографічної зйомки споживачам «Візи» в режимі «круглого столу». Отже, ми чекаємо від галузевих рад підприємців активної роботи у цьому напрямку, а також запрошуємо до співпраці і інших активних підприємців.
Контакти:
- Центр адміністративних послуг «Віза» - [email protected];
- Заступник міського голови Подоплєлова Н.Л. - [email protected]
Реформуємо адміністративні послуги разом!
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)
14 червня 2018