ВНЕСИ СВОЇ ДАНІ ДО РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ТА РОЗКАЖИ ПРО ЦЕ ІНШИМ!
Створено: 2018-06-14 16:01:04Оновлено: 2018-06-14 16:02:56
Послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання є одними з найбільш запитуваних: кожен криворіжець хоча б раз за життя звертається за «пропискою».
Для зручності мешканців міста ще з квітня 2016 року за рішенням Криворізької міської ради повноваження з реєстрації місця проживання громадян передано виконкомам районних у місті рад, а в них створено модернізовані «офіси прописки». Адже «прописка» у кожному районі міста – це зручно та доступно для криворіжців!
З самого початку своєї діяльності відділи прописки наповнюють Реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу! Електронні картотеки створено – сьогодні це вже реальність!
Ведення електронного Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу дозволяє забезпечити додаткові зручності для містян, зекономити в майбутньому їх час, що витрачався на очікування довідок про зареєстрованих осіб для надання в різноманітні установи, зокрема, для отримання соціальних допомог.
Службовці органів місцевого самоврядування м. Кривого Рогу не «ганяють» людей по кабінетам за даними довідками, адже вони взаємодіють з відділами реєстрації місця проживання громадян і отримують таку інформацію у відповідь на свої запити. А фахівці органів праці та соціального захисту населення м. Кривого Рогу мають змогу уточнити відомості про зареєстрованих осіб в електронному реєстрі самостійно!
На жаль, не всі мешканці міста поспішають реєструвати своє місце проживання, а про «прописку» дітей – і взагалі забувають.
Спрощення процесу надання адміністративних послуг залежить від кожного з нас, адже повноцінна взаємодія службовців між собою можлива виключно у разі наповненості електронного реєстру!
Для внесення відомостей до Реєстру територіальної громади м. Кривого Рогу необхідно звернутись до «офісу прописки» з:
1) документом, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання. Це паспорт у формі паперової книжечки або у вигляді ID-картки.
Нагадуємо, що діти, які досягли 14 років, обов’язково повинні оформити паспорт у формі ID-картки. А для тих, кому ще не виповнилось 16 років, також обов’язково подається свідоцтво про народження.
2) квитанцією про сплату адміністративного збору;
3) документами, які підтверджують право на проживання в житлі. До таких документів можуть відноситись документи, на підставі виникає право власності або право користування (рішення суду, свідоцтво про право власності, договір найму), або документи, які свідчать про відчуження житла (нотаріальні договори). У разі відсутності таких документів «прописка» здійснюється виключно за наявності згоди власника житла;
4) військовим квитком або посвідченням про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
5) документом, що посвідчує повноваження, якщо заява подається представником. В залежності від випадку, це може бути нотаріальна довіреність, рішення про опіку чи піклування, свідоцтво про народження ( у разі реєстрації батьками місця проживання своєї дитини).
Нагадуємо, що зареєструватись за новою адресою необхідно протягом 30 днів з моменту переїзду на нове місце проживання. Це передбачено законом!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;
e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
14 червня 2018