Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520

Створено: 2021-05-14 11:30:23Оновлено: 2021-05-14 11:41:14

ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ  ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА 

  • Як оформити перший паспорт громадянина України у Центрі «Віза»? 

Кожен громадянин України по досягненню 14-річного віку зобов’язаний отримати паспорт громадянина України. Перший паспорт оформлюється лише у вигляді ID-картки та видається на 4 роки, а подати документи для оформлення паспорта необхідно за місцем реєстрації дитини. Але під час карантину послуги з оформлення паспорта у вигляді ID-картки можна отримати за місцем звернення, тобто, особа має право звернутися до будь якого підрозділу Центру надання адміністративних послуг «Віза».

Тож, щоб замовити послугу з оформлення першого паспорта громадянина України по досягненню 14-річного віку до Паспортного офісу Центру «Віза» необхідно надати:

-         свідоцтво про народження;

-         довідку про присвоєння реєстраційного номеру платника податків або повідомлення щодо відмови його прийняття (за наявності);

-         паспорт громадянина України обох батьків, або одного з них, які на момент народження дитини перебували у громадянстві України.

Звертаємо увагу! Перший паспорт громадянина України у вигляді ID-картки по досягненню 14 років оформлюється безкоштовно.

  • Як отримати готовий результат у Центрі «Віза»?

В день надходження результату послуги на зазначений у Вашому зверненні номер телефону направляється SMS-повідомлення про готовність документів, в якому зазначено номер Вашого звернення. Після отримання повідомлення про готовність документів, Вам необхідно забрати результат замовленої послуги у Центрі «Віза» або його територіальних підрозділах. Видача документів здійснюється з понеділка по п’ятницю (а у Головному офісі ще й у суботу) з 8.00 до 15.30 години (перерва з 12.30 до 13.00) за попереднім записом.

Для отримання готового результату, Вам необхідно:

Крок 1. На вебпорталі Центру «Віза» перейти у розділ «Електронна черга» - підрозділ «Попередня реєстрація» за посиланням: http://viza.kr.gov.ua/#/infopages/poperedn_zapys/el_cherga;

Крок 2. В підрозділі «Видача документів» вибирати:

- «Видача Паспортні документи» (для отримання паспорта громадянина України, закордонного паспорта);

- «Видача Адміністративні послуги» (для отримання інших готових результатів);

Крок 3. Обрати місце отримання документів - там де Ви подавали документи на отримання адміністративної послуги. Якщо документи направлялись поштою, необхідно обирати «Центральний офіс»;

Крок 4. В розділі «Додаткова інформація» - ввести код з SMS-повідомлення;

Крок 5. Вибирати дату та час для візиту до Центру «Віза»;

Крок 6. Підтвердити і записати або сфотографувати № талона. Результатом успішної реєстрації є отримання талону з ПІН-кодом.

Крок 7. В обраний Вами час відвідати Центр «Віза», але обов’язково дотримуючись заходів індивідуального захисту. При собі необхідно мати документи, що посвідчують Вашу особу, а в окремих випадках – завірену належним чином довіреність.

  • Як у Центрі «Віза» отримати інформацію з державних реєстрів нерухомості та бізнесу? 

Отримати інформацію з реєстрів нерухомості (щодо реєстрації майна, та про його власників) і бізнесу (про фізичну особу-підприємця або юридичну особу) можна звернувшись до будь-якого підрозділу Центру «Віза». Під час особистого візиту необхідно пред’явити адміністратору:

- документ, що посвідчує особу;

- документ, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою);

- квитанцію про сплату адміністративного збору, розмір якого визначається виключно законодавством України.

Крім того, отримати необхідну інформацію з держ.реєстрів можна онлайн, що особливо актуально в умовах карантину. Для цього потрібно скористатись наступними  е-сервісами:

https://kap.minjust.gov.ua/  - для отримання інформації  з реєстру нерухомості;

https://usr.minjust.gov.ua/content/home -  для видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 

Зауважуємо, що інформація з державних реєстрів у паперовій або електронній формі має однакову  юридичну силу.

Для зручності замовників послуг на вебпорталі Центру «Віза» в розділі «Послуги» зібрані прямі посилання на 141 е-послугу, 124 публічні реєстри та 39 е-сервісів.

 

ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНКОМУ  КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛОЛІТА КІЙЛО

  • Які переваги реєстру територіальної громади міста Кривого?

Завдяки Реєстру територіальної громади міста Кривого Рогу:

Спрощено процедуру отримання соціальної допомоги;

Видача паспорта громадянина України через ЦНАП «ВІЗА» без довідки про «прописку» (у разі необхідності – можливість внести себе до Електронного реєстру територіальної громади);

послуга у сфері реєстрації місця проживання надається протягом 15 хвилин;

персональні дані зберігаються безпечно та оновлюються миттєво.

Важливим етапом модернізації Реєстру стало підключення до Трембіти (системи електронної взаємодії українських державних електронних інформаційних ресурсів), завдяки цьому Електронний реєстр територіальної громади Кривого Рогу полегшує життя новоспеченим батькам, адже за його допомогою можна «прописати» новонародженого в рамках комплексної послуги «єМалятко».

  • Які послуги у сфері реєстрації бізнесу можна отримати в онлайн режимі?

На порталі «Дія» https://diia.gov.ua/ можна отримати послуги: з державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, що  діє на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту. А також:


На сайті Міністерства юстиції України
https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr/ можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

3. Де у Кривому Розі можна зареєструвати місце проживання та які в цьому переваги?

 «Прописатися» криворіжці можуть швидко та без зайвої тяганини протягом 15 хвилин, завдяки комфортним та сучасним офісам «прописки», які розташовані в кожному районі міста та створені спеціально для зручності кожного мешканця.

Зареєстроване місце проживання має свої переваги, зокрема вже зовсім скоро криворіжці зможуть відчути на собі перевагу пілотного проєкту «БЕЗОПЛАТНИЙ ПРОЇЗД У МІСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ», який почав  діяти з 01.05.2021.

Звертаємо Вашу увагу, що скористатися правом безоплатного проїзду зможуть виключно мешканці міста зареєстровані (обліковані) у Кривому Розі, які оформили багатофункціональну електронну «Карту криворіжця».


 


14 травня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради