Контакт-центр 1520
Створено: 2025-03-14 15:25:14Оновлено: 2025-03-14 15:29:42
Традиційно у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради протягом двох тижнів у заплановані дати відбулося 4 онлайн-прийоми з посадовцями департаментів та управлінь міськвиконкому.
При спілкуванні з посадовицею обговорювалися питання:
- порядку призначення державних соціальних допомог мало-забезпеченим сім’ям та одиноким матерям;
- умов надання матеріальної допомоги на дітей з інвалідністю за рахунок коштів міського бюджету тощо.
Більша частина питань жителів стосувалася опалення у багатоквартирних будинках: поліпшення якості послуги та отримання роз’яснень щодо установлення автономного опалення. Крім цього, запитували про:
- відновлення зовнішнього освітлення;
- асфальтування та ремонт загальноміських доріг;
- встановлення та режим роботи підкачуючих насосів на багатоповерхові будинки для забезпечення мешканців питною водою.
Жителі міста під час онлайн-прийому підіймали питання щодо незручностей від діяльності об’єктів бізнесу, які розташовані поруч з їх адресами мешкання. Також надавалися консультації щодо діючих грантових програм для підприємців.
Керівниця надавала роз’яснення щодо:
- проведення комп'ютерної томографії з контрастом у лікарнях міста;
- порядок забезпечення медикаментами на безкоштовній основі;
- умов діяльності експертних команд оцінювання повсякденного функціонування особи;
- режимів роботи стоматологічних закладів комунальної власності;
- отримання направлення на стаціонарне лікування;
- укладення декларації з сімейним лікарем і отримання у нього послуг з діагностики та лікування тощо.
У підсумку, упродовж двох тижнів фахівцями розглянуто та опрацьовано 30 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 2 заявки для більш детального вивчення питань.
14 березня 2025