Як отримати інформацію про нерухомість та її власника?
Створено: 2017-03-14 11:40:02Оновлено: 2017-03-14 12:11:43
Сьогодні дізнатись, хто є власником квартири, будинку або нежитлового приміщення, стало щє простіше. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно є відкритими та загальнодоступними. Отримати інформацію про власника нерухомості можна в електронному або в паперовому вигляді. Надання інформації в електронному вигляді здійснюється через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України шляхом самостійного пошуку, перегляду та друку. Інформація, отримана в електронному вигляді, та інформація, надана у паперовій формі, має однакову юридичну силу.
Для того, щоб отримати інформаційну довідку в електронному вигляді, необхідно виконати дії в наступній послідовності:
1. Зайти в браузер та у пошуковому рядку задати слова «Міністерство юстиції України». Серед результатів пошуку обрати сайт Міністерства юстиції України та перейти на посилання «Кабінет електронних сервісів»
2. На сторінці Кабінету електронних сервісів у правому верхньому кутку натиснути кнопку «Вхід».
3. У вікні «Вхід» необхідно обрати «Вхід по BankID».
4. Далі слід обрати із запропонованого переліку банк, у якому відкрито картковий рахунок.
5. Для входу необхідно зазначити номер телефону та пароль входу до системи інтернет-банкінгу.
6. На зазначений номер телефону буде надіслано СМС-повідомлення із паролем, який необхідно ввести та підтвердити на наступній сторінці.
7. На екрані з’явиться повідомлення з привітанням, яке слід закрити та повернутись на головну сторінку.
8. На головній сторінці обираємо вкладку «Державні реєстри».
9. На новій сторінці обираємо «Державний реєстр речових прав на нерухоме майно», а після цього – «Отримати інформаційну довідку».
10. Система відкриє вікно з особистими даними користувача (прізвище,ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер, серія та номер паспорту) та електронною поштою, яка присвоюється системою автоматично та є індивідуальною. Логін поштової скриньки необхідно обов’язково запам’ятати або записати. Для продовження необхідно підтвердити достовірність даних (поставити відмітку V) та натиснути кнопку «Далі».
11. Система запропонує обрати параметри пошуку інформації. Обираємо один із них, наприклад за адресою об’єкта нерухомого майна. Після цього зазначаємо повну адресу об’єкта (область, місто, вулиця, номер будинку та/або квартири).
12. Надалі система відкриє сторінку оплати, де необхідно перевірити заповнену інформацію та підтвердити оплату за отримання інформації.
13. Після оплати на екрані з’явиться інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Також вона буде надіслана на електронну адресу, яка надана користувачу під час реєстрації в Кабінеті електронних сервісів.
Інформаційну довідку у паперовому вигляді можна отримати у державного реєстратора або адміністратора центру адміністративних послуг «Віза». Для цього слід завітати на прийом особисто з паспортом, ідентифікаційних номером та квитанцією про оплату послуги. В такому випадку державний реєстратор або адміністратор самостійно здійснює пошук, роздруковує інформацію та видає її заявнику.
14 березня 2017