Контакт-центр 1520
Створено: 2024-12-13 13:37:07Оновлено: 2024-12-13 13:42:43
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради традиційно проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На цьому тижні у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми.
Мешканці Центрально-Міського району задавали питання щодо благоустрою території району:
- відновлення оглядових колодязів після проведення ремонтних робіт на мережах водопостачання;
- установка нового зупиночного павільйону, замість демонтованого, на зупинці по вул. Петра Калнишевського;
- приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків та територію навколо них тощо.
Мешканці Металургійного району отримали консультації щодо:
- забезпечення якісної послуги з теплопостачання у багатоповерхових будинках;
- ремонту покрівель на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- встановлення лав для сидіння у зупиночному павільйоні по вул. Вокзальна тощо.
При спілкуванні з фахівцем мешканців міста найбільше цікавили питання поліпшення тиску водопостачання у багатоквартирних будинках та ліквідації поривів на мережах КП «Кривбасводоканал». Також надавалися роз’яснення щодо:
- установлення автономного опалення;
- відновлення зовнішнього освітлення;
- поводження з безпритульними тваринами тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 26 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
13 грудня 2024