ПЕРШІ ФАХОВІ ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЇ НА КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 РОЗПОЧАТО!
Створено: 2020-11-13 16:23:02Оновлено: 2020-11-13 16:25:55
У зв’язку з карантином та уведенням обмежень у роботі підприємств, установ, організацій, прийомів громадян з 13 листопада у Контакт-центрі запроваджені фахові он-лайн консультації посадовців виконкому міської ради.
Ми розпочали з питань соціальної підтримки мешканців та підтримки суб’єктів бізнесу у період карантину.
Сьогодні відбулося консультування мешканців директором департаменту соціальної політики Інесою Благун. Питання стосувалися видачі карток криворіжця, призначення субсидій, надання компенсаційних виплат. За житлово-комунальні послуги.
З питань підтримки підприємців консультувала начальник управління розвитку підприємництва Ірина Рижкова. Основні питання – робота об’єктів бізнесу у період карантину «вихідного дня».
Всі питання взяті у роботу та опрацьовуються фахівцями.
Кожен мешканець може зателефонувати на номери Контакт-центру: 1520 або 4991520 та особисто поспілкуватися з керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради з тих чи інших питань, за графіком у листопаді, з яким можна ознайомитися на сайті міської ради https://kr.gov.ua/ua/news/pg/121120709243601_n/ .
Переваги таких консультацій очевидні – мешканці отримують фахову відповідь одразу, «з перших уст».
Пропозиції щодо тематики профільних консультацій можна направити на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/.
13 листопада 2020