ЩО НОВОГО В РЕФОРМІ АДМІНПОСЛУГ?
Створено: 2018-09-13 09:46:24Оновлено: 2018-09-13 09:52:58
(з засідання виконкому міськради 12.09.2018)
Хід реформи адмінпослуг міський голова Ю.Г. Вілкул контролює майже на кожному засіданні виконкому міськради, розуміючи що ця реформа стосується кожного криворіжця. З початку року офіси адмінпослуг криворізької влади вже надали більше 270 тисяч послуг!
Позицію міського голови знає кожний службовець: послуги мають надаватися ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО - і в комфортних умовах для наших громадян.
У минулий четвер відкрито вже 6-й (з 12-ти, які є в органах місцевого самоврядування області), сучасний «Паспортний офіс» виконкому міськради - в мікрорайоні Інгулець. До кінця року маємо реалізувати цей проект у Саксаганському та Покровському районах.
Наш унікальний офіс-трансформер проїхав дорогами міста майже 6000 км і обслужив більше 6500 криворіжців, люди дуже схвально оцінюють його роботу, бо послуги влади прийшли у двори. До кінця року маємо придбати другий більш сучасний офіс-трансформер.
У засіданні виконкому 12.09.2018 приймали участь також Неклеса Леся Анатоліївна – заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області та Гончар Денис Павлович – начальник відділу у Криворізькому районі Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області, з цими управліннями Ю.Г.Вілкул підписав Угоди про співпрацю з виконкомом міськради у сфері надання якісних адміністративних, інших публічних послуг мешканцям Кривого Рогу.
В текстах Угод – нові послуги для криворіжців в ЦНАПі, у т.ч. ПФУ:
- приймання замовлень на видачу довідок;
- видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок;
- допомога в заповненні та прийом заяви на виготовлення пенсійного посвідчення;
- видача пенсійного посвідчення;
- надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання;
- прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, щодо страхового стажу, заробітної плати, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій;
- прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
- прийом заяв та документів щодо:
- переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;
- виплати пенсії за довіреністю;
- зміни способу виплати пенсії;
- поновлення виплати пенсії;
- перерахунку призначених пенсій;
- установлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;
- виплати недоотриманої пенсії.
- забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.
Рішенням, яке було прийнято на засіданні та підготовлено департаментом адмінпослуг з урахуванням рекомендацій експертної комісії з питань реформування адмінпослуг і галузевої ради підприємців з питань архітектури, містобудування, земельних відносин, рекламної діяльності:
- Спрощено «Дорожню карту криворізького землекористувача» (її буде розміщено у відкритому просторі – наочно в ЦНАПі, на сайті міськвиконкому, ресурсному центрі).
Ці послуги плануємо надавати криворізьким землекористувачам через окремий Земельний офіс в ЦНАПі «Віза», в роботі якого прийматимуть участь адміністратори та службовці департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому міськради (із можливим залученням землевпорядних, проектних організацій, громадськості).
2. Оновлюємо відповідні процедурні питання послуг з соціальних питань, екології, архітектурно-будівельного контролю, містобудування, землекористування, у зв’язку зі змінами чинного законодавства.
3. З метою активізації заходів з запровадження технологій е-урядування, у т.ч. через портал державних послуг i-Gov.org.ua запропоновано всім суб’єктам надання публічних, у т.ч. адміністративних послуг органів місцевого самоврядування, у т.ч. і у райвиконкомах, провести інвентаризацію інформаційних та програмно-технічних ресурсів та внести конкретні пропозиції щодо переліку послуг, які надаватимуться в форматі 24/7 в електронному вигляді.
До речі, електронні послуги криворіжцям ще не до вподоби – вони віддають перевагу живому спілкуванню. У цьому році надано лише 2315 електронних послуг (з реєстрації бізнесу, нерухомості, послуги Держгеокадастру, «прописка-виписка», ДАБК).
Три місяці тому, була відповідна петиція щодо необхідності поширення платформи iGov, яка набрала лише 332 голоси. Але, роботу по впровадженню е-урядування виконком міськради розпочав ще у 2016 році і не збирається зупинятись.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
13 вересня 2018