НОВАЦІЇ ЦЕНТРУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ «ВІЗА» - ДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ
Створено: 2017-09-13 16:38:14Оновлено: 2017-09-13 16:41:01
На засіданні виконкому міської ради 13.09.2017 підтримано започаткування виїзного обслуговування адміністраторами, держреєстраторами, службовцями соцзахисту, райвиконкомів із застосування спеціального обладнання – мобільних кейсів для більшої доступності отримання адміністративних послуг криворіжцями, насамперед з особливими потребами, людьми літнього віку.
Також на виконання доручень із засідання виконкому у липні, затверджено дорожні карти двох нових пакетних послуг за життєвими ситуаціями «Втрата документів» та «Зміна імені», надання яких через «Візу» скоротить час та витрати наших городян. Їх реалізація планується із жовтня.
Також залучено до роботи в Центрі державних реєстраторів, фахівців управління соцзахисту, та виведено із його складу представників сервісних центрів – з 05 вересня запрацював сучасний сервісний центр в приміщенні «Метро».
До кінця року планується запровадження Мобільного додатку для гаджетів; веб-порталу Центру; його електронного архіву.
Започаткування першої черги Паспортних офісів у виконкомах Центрально-Міської та Інгулецької райрад планується з грудня.
Ми працюємо для Вас!
Наша якість – Ваша довіра!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
13 вересня 2017