Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ВИЇЗДИ МОБІЛЬНОЇ «ВІЗИ» З 16 ПО 20 КВІТНЯ

Створено: 2018-04-13 15:49:07Оновлено: 2018-04-13 15:52:02

Шановні криворіжці!

 

З початку квітня місяця 260 мешканців Військового містечка-33, мікрорайону Гірницького, селищ Рахманівка, Степне, Верабове, Зелене, Ілліча, Авангард скористались адміністративними, іншими публічними послугами, які четвертий місяць поспіль отримують жителі Кривого Рогу в унікальному в Україні Мобільному офісі-трансформері.

Найбільш затребувані послуги - соціальні, у т.ч. отримання часткової компенсації вартості послуг за тепло- і водопостачання, оформлення субсидій; також цікавлять питання оформлення нерухомості, реєстрації місця проживання, оформлення біометричних паспортів.

          Надання доступних та комфортних послуг мешканцям м.Кривого Рогу – таке завдання міського голови Вілкула Ю.Г.- ми виконуємо щоденно для більш зручного отримання мешканцями віддалених мікрорайонів та житлових масивів нашого міста.

 

 

 

 

ЦЕНТР АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ «ВІЗА» ПОВІДОМЛЯЄ ПРО МОЖЛИВІСТЬ

СКОРИСТАТИСЯ ПОСЛУГАМИ МОБІЛЬНОЇ «ВІЗИ» У ПЕРІОД 16.04 – 20.04.2018 РОКУ.

 

Графік та маршрути виїздів наступні:

 

16.04.2018

 

Тернівський район, (с.Божедарівка), вул.Таісії Бурясенко,1,

КЗШ №37

17.04.2018

 

Саксаганський район,  вул.Героїв-підпільників, 54А (майданчик біля ПК «Саксагань»)

18.04.2018

 

19.04.2018

 

Довгинцівський район, с.Травневе, вул.Кацалапа,1б (біля маг.-«Продукти»)

Центрально-Міський район,- (колишнє с. Рудничне), вул. Яцьківа,- 41а, КЗШ № 39

 

Обслуговування у Мобільному офісі  здійснюється з 10.00 до 14.00 години

 

 

 Шановні криворіжці! Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!

 

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected]

13 квітня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради