Рік роботи з новими повноваженнями, прийнятими від Державної міграційної служби України: перші результати
Створено: 2017-04-13 16:44:41Оновлено: 2017-04-18 10:28:42
Мова йде про повноваження щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян. Розуміючи затребуваність цих послуг у населення, міськрадою відразу були передані вказані повноваження у райони, а в них - створені нові відділи, які не тільки надають ці послуги, але й активно формують Реєстр територіальної громади Кривого Рогу. Рішенням міськради було забезпечено і повне їх фінансування для створення гідних умов прийому громадян та обладнання сучасною технікою.
За рік роботи опрацьовано майже 212 тисяч звернень громадян та суб’єктів господарювання, у тому числі проведено 76 тисяч реєстраційних дій, видано 136 тисячі довідок. За рік роботи найбільша кількість адміністративних порушень в сфері реєстрації місця проживання – у Тернівському та Металургійному районах, про що свідчить кількість складених адміністративних протоколів та постанов. Серед показників ефективності роботи є і наявність скарг заявників. Найбільша кількість скарг надійшла на відділи Металургійного і Покровського районів. Голови цих райрад оперативно відреагували на критику міського голови Вілкула Юрія Григоровича та вжили відповідних кадрових заходів. І з жовтня 2016 спостерігається уже зменшення скарг, а їх зміст має характер виключно незгоди з діючим законодавством.
Наші офіси активно залучились до Криворізьких пілотних сервісів для громадян - «Перші документи новонародженої дитини». Прийматимуть участь і у пілоті «Втрата близької людини». Відділи видали 136 тисяч довідок. Саме цю їх кількість надано різним установам, переважно соціального захисту населення, і ця чисельність мешканців не ходила по кабінетах чиновників, бо чиновники працювали один з одним. Міським головою заборонено вимагати різноманітні довідки від мешканців, які чиновники можуть отримати один від одного. Крім того, завдяки рішенню виконкому міської ради, повноваження по видачі довідок про склад сім’ї також було передано за місцем проживання: головам ОСББ, ЖБК, квартальних комітетів, управителям будинків і цим було створено певні зручності мешканцям.
Важливим кроком в роботі «служб прописки» стало і запровадження єдиного регламенту роботи, а у вівторок мешканці міста мають змогу звернутися до них аж до 20-00 години. 2017 рік – став роком клієнтоорієнтованості. Наша мета – довіра криворіжців. А тому ми маємо організувати і організовуємо роботу просто, доступно і якісно. Ми працюємо для Вас, шановні криворіжці!
13 квітня 2017