У Кривому Розі вже наводять лад на центральних дорогах
Створено: 2019-02-13 11:24:04Оновлено: 2019-02-13 11:26:30
З 11 лютого у місті розпочали ремонт основних автомагістралей. Мер Юрій Вілкул поставив завдання, щоб протягом місяця на головних дорожних артеріях був наведений лад.
У Кривому Розі третій рік поспіль використовують технологію «холодного асфальту» або аварійно-ямкового ремонту. В ході ремонту ями, які з’явилися після зими, заливаються спеціальною рідкою бітумною емульсією, вона швидко застигає і зрівнюється з дорогою. По місту вже працює п'ять установок для ямкового ремонту.
Заступник мера з питань ЖКГ Олександр Катриченко сказав: «За дорученням мера Юрія Вілкула ми заздалегідь почали всі необхідні процедури, пов'язані з наведенням порядку і благоустроєм в місті. В першу чергу, це стосується ремонту доріг. Угоди на виконання робіт укладені і вже з понеділка техніка працює на дорогах. Пріоритет цього тижня - вулиці Лермонтова, Петра Калнишевського, Володимира Великого, проспект Миру, Металургів і Гагаріна».
Основні роботи, пов'язані з фрезеруванням, укладанням асфальту стартують, коли дозволять погодні умови. У центрі уваги - приватний сектор та внутрішньо-квартальні дороги (мікрорайон Даманський, Зарічний, бульвар Вечірній та ін).
«Укладати гарячий асфальт можна, коли середньодобова температура не нижче плюс 5 градусів. Зараз стовпчик термометру показує нуль. Тому, найоптимальніший варіант - технологія «холодного асфальту». Абсолютно не бачимо ніяких складнощів і проблем. Якщо виникнуть питання щодо якості то, згідно з договором, недоліки усуває виконавець за свій рахунок.
Наше основне завдання - зберегти транспортну інфраструктуру та створити нормальні умови для всіх учасників дорожнього руху », - підкреслив Катриченко.
Довідково:
«Холодний асфальт» являє собою суміш, яку виготовляють за спеціальною технологією з додаванням бітуму. Для глибокого проникнення в асфальтну суміш додають адгезійні домішки та певні види бітуму, які мають дуже високу плинність і еластичність.
Переваги:
-Укладання суміші може здійснюватися в широкому діапазоні температур (від -15 до +40);
-Матеріал є безвідходним, після проведення укладальних або ремонтних робіт, залишки можуть бути зібрані і використані повторно;
-Перед проведенням укладальних або ремонтних робіт не потрібно великих попередніх підготовок або розігріву (зокрема, під час ямкового ремонту досить очистити канавку від бруду, сміття і води);
-Матеріал застигає в короткі терміни і відразу після його укладання рух автотранспорту швидко відновлюється;
-Виробництво холодного асфальту здійснюється згідно держстандартів, що гарантує його екологічну безпеку.
13 лютого 2019